Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 80
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Onder het motto baat het niet dan schaadt het niet heb ik van die stukjes tuinslang op een paar van mijn gitaarstands gedaan. En inderdaad het heeft de nitro lak niet aangetast, tot ik een paar keer een gitaar met nitro in de verkeerde stand gezet heb, en er gebeurde...……. niets.

    Ik heb het dan vooral over mijn zelfbouw strats (nitro lak van guitarsupplies, waar ik zeer tevreden over ben trouwens), echter met mijn witte les paul studio is het een totaal ander verhaal. Nadat ik deze één week in de stand had staan (zonder de stukjes tuinslang dan), was de lak echt erg aangetast. Niet dat het me echt veel uitmaakt, maar het beïnvloed natuurlijk wel een eventuele verkoopsprijs.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Onder het motto baat het niet dan schaadt het niet heb ik van die stukjes tuinslang op een paar van mijn gitaarstands gedaan. En inderdaad het heeft de nitro lak niet aangetast, tot ik een paar keer een gitaar met nitro in de verkeerde stand gezet heb, en er gebeurde...……. niets.
    Dat is vrij logisch want een (nieuwe) tuinslang bevat weekmakers én is van pvc. Dus als dat niks doet, doet die rubberen stand naar alle waarschijnlijkheid ook niks

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat is vrij logisch want een (nieuwe) tuinslang bevat weekmakers én is van pvc. Dus als dat niks doet, doet die rubberen stand naar alle waarschijnlijkheid ook niks
    in dat 'nieuwe' kan 'm best de kneep zitten. Je hebt van dat foam dat na zoveel jaar vergaat en / of heel plakkerig wordt en alles (dus niet alleen lak) aantast dat ermee in aanraking komt.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #74

    Standaard

    Ik heb een jaar of zeven geleden een eenvoudige standaard voor vijf gitaren bij Thomann gekocht. Nog nooit last gehad van lakschade op mijn gitaren. Volgens mij heeft in ieder geval m'n American Deluxe nitro (ik ben niet zo'n lakautist) en die staat er vanaf het begin in.

    Producenten zouden er wel meer verantwoordelijkheid voor moeten nemen.

  5. #75

    Standaard

    Ik omwikkel het rubber met katoen tape. Werkt voor mij prima.

    https://www.mpartz.nl/images/product...19mm-36083.jpg

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Ik heb d'r 1tje met kurk bekleding voor mijn LP gekocht.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cannondale_01 Bekijk bericht
    Ik omwikkel het rubber met katoen tape. Werkt voor mij prima.

    https://www.mpartz.nl/images/product...19mm-36083.jpg
    Goed idee, thanks!

  8. #78

    Standaard

    Ik vroeg mij ineens af of stuurlint voor racefietsen van kurk zou werken. Bv https://www.bikester.nl/red-cycling-...190129083903:s zoiets. Of zitten hier dan ook weer weekmakers in? (ja, ik zou het zelf kunnen proberen, nee ik wil geen trail and error.. )

  9. #79

    Standaard

    Ik hing mijn kabel altijd om de hoorn van mijn telecaster en dat was toch echt niet zo een goed idee...lak wordt zo zacht als boter
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Hmmm, ziet er naar uit dat de K&M muurhangers ook bekleed moeten gaan worden.........


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top