Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Zoals ik al eerder zei, de Fractal staat thuis ingebouwd in een rack vol met andere shizzle. Geen zin om hem eruit te halen, een 2e rack en floorboard te regelen etc.




    En, Ik heb n beetje last van GAS Ik vind t leuk om een nieuw multi fx uit te proberen, sounds te creëren etc

  2. #22
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Dan zou ik eerder voor de Line6 Helix gaan, die komt meer bij de Fractal in de buurt qua kwaliteit.
    Of eventueel de Amplifi fx100. De 500x serie is al paar jaar oud.
    Vriendelijke groet,

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Dan zou ik eerder voor de Line6 Helix gaan, die komt meer bij de Fractal in de buurt qua kwaliteit.
    Of eventueel de Amplifi fx100. De 500x serie is al paar jaar oud.
    Amplifi?? Ik hoop dat je toch de Firehawk bedoelt!! Amplifi is qua processor nog ouder, namelijk gebaseerd op de POD 2.0. Firehawk is gebaseerd op POD HD.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Die Helix is mij te duur. En die Firehawk schijnt pas echt serieuze patch switch lag te hebben. Line6 fora staan er vol mee.

    Nee, als zelfs een DML n goede highgain sound uit de Boss weet te krijgen, moet t mij ook lukken. ( ) dat de amp en cab modelling vergeleken bij POD niet zo oké is, betekent niet dat je er geen goede, werkbare sounds uit kan krijgen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Die Helix is mij te duur. En die Firehawk schijnt pas echt serieuze patch switch lag te hebben. Line6 fora staan er vol mee.

    Nee, als zelfs een DML n goede highgain sound uit de Boss weet te krijgen, moet t mij ook lukken. ( ) dat de amp en cab modelling vergeleken bij POD niet zo oké is, betekent niet dat je er geen goede, werkbare sounds uit kan krijgen.
    Je bedoelt "Als zelfs Fusion een goede hi gain sound uit zijn VG88 weet te krijgen, moet het met een GT-100 helemaal lukken"
    Succes!!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Psies En bedankt komt goed.

  7. #27
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Dat van de firehawk wist ik niet.


    Ik mag gewoon eerlijk en kritisch zijn vind ik, beste Fusion, de kern van deze zoektocht is eigenlijk omdat jij te lui bent om 4 schroefjes uit een rack te halen. Je hebt immers al een Fractal.

    Ik heb thuis een 42U hoog rack waar mijn pod pro in past maar ik heb de pod in een 19 inch case omdat ik hem 1 keer in de week gebruik met oefenen. Soms bij een vakantiestop schroef ik hem in mijn rack thuis. De kabels heb ik dubbel en laat ik liggen.

    Ik zou trouwens niet op basis van youtube een 500 euro kostende effectendoos bestellen. De audio op youtube is niet eens heel goed qua sampling rate en heeft een overdaad aan compressie, bovendien bij die filmpjes hoor je nog behoorlijk veel post-processing.
    Vriendelijke groet,

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Zie dat mn reply niet was doorgekomen. Jij mag prima kritisch zijn en eerlijk zijn, uiteraard, wie zegt iets anders dan?

    Anyway ik ga denk ik voor de Boss en alleen als ie echt tegenvalt retourneer ik m en komt er een POD.

    Oh en je kunt prima geluiden vergelijken via YouTube hoor

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    De Roland VG88 v2 is te koop overigens!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht

    Oh en je kunt prima geluiden vergelijken via YouTube hoor
    En alle paddestoelen zijn eetbaar, alleen sommige maar één keer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top