Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Guitartonemaster.com - Jam & backingtracks

    Guitartonemaster.com is een nieuwe website die boordevol leuke jam en backingtracks staat.
    De website bevat momenteel meer dan +500 jam & backingtracks.


    Het doel en nut van onze website is om
    • plezier te beleven tijdens het inoefenen van toonladders
    • gitaristen het onnodige zoekwerk op internet besparen om telkens de juist tracks te vinden.
    • alle info op één pagina aan te bieden: de jamtrack, de key, tempo, scalesuggesties, ...
    • de ideale plaats om je gitaartechnieken bij te schaven: hammer-ons, pull-offs, trills, slides, string bending
    • Overtuig jezelf en bezoek Guitartonemaster.com

    Happy jamming!

    Als je onze gratis jam track website leuk vindt, help ons met:

    Abonneren op onze Youtube kanaal
    Like onze Facebook page

    Heb je suggesties of tips om onze webstek nog beter of gebruiksvriendelijker te maken, gelieve deze hier te posten.

  2. #2

    Standaard

    Alle feedback is welkom! Wat kan er anders of beter?... nog andere suggesties?

    Enkele toekomst plannen: het toevoegen van nog meer jam tracks natuurlijk, de akkoorden progressies anders weergeven, hier en daar aan de lay-out sleutelen,...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Sorry, wilde pas reageren als ik een beetje beter rondgekeken had. Ga er vanuit dat de improvisatie suggesties kloppen, zo op het oog in ieder geval wel.
    Echt een leuke site hoor...!!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Sorry, wilde pas reageren als ik een beetje beter rondgekeken had. Ga er vanuit dat de improvisatie suggesties kloppen, zo op het oog in ieder geval wel.
    Echt een leuke site hoor...!!!
    Bedankt voor het compliment. Neem gerust de tijd om de website te bekijken.

  5. #5

    Standaard

    slim gedaan hoor, complimenten!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  6. #6

    Standaard

    tip: als je de bpm nog zou kunnen toevoegen, zou dat helemaal handig zijn
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Vind het het leuk gedaan en verbaas me dat er zo weinig respons is hier......

  8. #8

    Standaard

    Het lijkt me een heel handige oefentool. Ik probeer er morgenavond tijd voor te maken om het eens uit te testen!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Ik heb er even rondgekeken en ja, leuk hoor. Ik werk veel met backingtracks, ik heb er zelf een stuk of 100 in mijn Itunes maar Spotify werkt ook goed daarvoor. Nadeel van Youtube en andere webbased jamtracks is dat je de boel niet door kan laten lopen, na een paar minuten is het weer klikken en kiezen geblazen. Dat zou met een playlist opgelost kunnen worden. En een preview zonder door te klikken zou ook wel fijn zijn.

    Ik zoek mijn backingtracks niet uit op genre maar op ritme dus kunnen zoeken op zoiets als shuffle, 16'n of 3/4 zou voor mij een meerwaarde hebben maar omdat die dingen ook niet in het origineel zitten is dat een hoop werk (but then again, dat zou het verschil kunnen geven om niet op YT te zoeken maar hier. Afgezien dat het wel fijn is dat die reclames er niet in zitten.)

    Maar goed gedaan hoor. Meer flamenco (1) en meer shuffle (3?) zeg ik.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    slim gedaan hoor, complimenten!
    Bedankt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    tip: als je de bpm nog zou kunnen toevoegen, zou dat helemaal handig zijn
    Goed idee. Thx. Ik zal in de toekomst zeker BPM filter voorzien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Vind het het leuk gedaan en verbaas me dat er zo weinig respons is hier......
    Ik had al een tijdje niet meer naar dit topic gekeken en ben nu aangenaam verrast van alle respons! Merci voor de feedback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Het lijkt me een heel handige oefentool. Ik probeer er morgenavond tijd voor te maken om het eens uit te testen!
    Enjoy. Ik heb intussen tal van nieuwe backingtracks toegevoegd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb er even rondgekeken en ja, leuk hoor. Ik werk veel met backingtracks, ik heb er zelf een stuk of 100 in mijn Itunes maar Spotify werkt ook goed daarvoor. Nadeel van Youtube en andere webbased jamtracks is dat je de boel niet door kan laten lopen, na een paar minuten is het weer klikken en kiezen geblazen. Dat zou met een playlist opgelost kunnen worden. En een preview zonder door te klikken zou ook wel fijn zijn.

    Ik zoek mijn backingtracks niet uit op genre maar op ritme dus kunnen zoeken op zoiets als shuffle, 16'n of 3/4 zou voor mij een meerwaarde hebben maar omdat die dingen ook niet in het origineel zitten is dat een hoop werk (but then again, dat zou het verschil kunnen geven om niet op YT te zoeken maar hier. Afgezien dat het wel fijn is dat die reclames er niet in zitten.)

    Maar goed gedaan hoor. Meer flamenco (1) en meer shuffle (3?) zeg ik.
    - Er staan inderdaad veel backingtracks op itunes, spotify, deezer,... De diensten zoals spotify, deezer en soundcloud heb ik intussen geïntegreerd, je kunt op http://www.guitartonemaster.com/jamtracks_free filteren op Jamtrack Providers en dan verder filteren met de gebruikelijke mogelijkheden.
    - Filteren op ritme lijkt me een goed idee en meerwaarde. Ik zal dit zeker proberen te verwerken.
    - Een preview is ook leuk... Ik zal eens moeten uitzoeken als het technisch mogelijk is.
    - Meer flamenco en shuffle coming up

    Meer feedback altijd welkom. Vind ons ook leuk op facebook! https://www.facebook.com/guitartonemaster

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top