Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1

    vraagje telecaster gezocht voor metal

    Hoi hoi,

    Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe gitaar of een tweedehands, dat mag ook. Ik heb een bc rich bich van spalted maple en die bevalt al zes jaar erg goed alleen soms wil je wat anders. De bich heb ik ook tweedehands maar daar heb ik andere elementjes in laten zetten die wat beter bij mijn stijl past. Nu zit ik een klein tijdje te zoeken naar een klassiekere model gitaar maar dan wel dat die geschikt is voor mijn smaak want ik speel graag metal. Wat ik wel een mooie vind is een telecaster maar dan niet van fender maar gewoon van bc rich het is alleen heel moeilijk om die in Nederland te vinden. Volgens mijn vader weten meer mensen veel meer dan 1 en toen heb ik deze pagina maar weer eens opgezocht en gelukkig wist ik de wachtwoord nog steeds. Wat ik aan jullie wil vragen is of jullie misschien weten waar in Nederland je een bc rich telecaster misschien zou kunnen vinden. Ik ben wel benieuwd of het gaat lukken.

  2. #2

    Standaard

    Bc Rich Telecaster.. geen idee.
    Maar je kan ook kijken naar Chapman Guitars, die hebben ook een aantal telecaster modellen die zeer geschikt zijn voor de zwaardere muziek genre's.

    Je kan ze bekijken op de site van thomann. Zijn ook goed betaalbaar!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    Maar je kan ook kijken naar Chapman Guitars, die hebben ook een aantal telecaster modellen die zeer geschikt zijn voor de zwaardere muziek genre's. Je kan ze bekijken op de site van thomann. Zijn ook goed betaalbaar!
    Of op het Youtubekanaal van Andertons waarop Peppi en Kokki ze zelf aanprijzen

    In de budgetsfeer zou je ook kunnen kijken naar de G&L tribute asat DeLuxe.

  4. #4

    Standaard

    Als het toch een Fender mag zijn: een van de leden van Slipknot heeft daar zijn eigen signature telecaster.

  5. #5

    Standaard

    ik heb ook een Fender Blacktop telecaster te koop.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    wat heb je precies tegen Fender, en waarom moet het een BC Rich zijn?

    Er zijn nog wel wat alternatieven, denk ik.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik weet niet over welke prijsklasse het gaat, maar check ook zeker ESP/LTD/EII voor metal-telecasters!

    En voor bc rich, ik zou een mailtje wagen naar Algam Benelux, dat is de bc rich importeur, wellicht dat zij je verder kunnen helpen op het bc rich vlak.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 19 december 2015 om 19:08

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die Squier Telecasters schijnen behoorlijk goed te zijn voor een zacht prijsje

    Een Fender standard telecaster heb je overigens ook al voor 600 euro maar dat zie je niet zitten

    Ze zijn er inderdaad wel

    Laatst gewijzigd door Brad; 19 december 2015 om 20:04

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Alle tele's met een humbucker in de brugpositie voldoen eigenlijk wel. De prijs en kwaliteit is aan jou, de keus is legio. Ik zou me echt niet alleen vastpinnen op een BC Rich in deze.

    Deze voldoet al jaren en is m'n main gitaar:



    Is een gitaar opgebouwd uit Warmoth onderdelen. In dat geval heb je helemaal de keus te over.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Fender HMT's vallen over het algemeen in aanschaf ook best mee, is toch vooral een hairmetal dingetje geweest.
    Kwalitatief goede gitaren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top