Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 60

Discussie: Een beetje ouder

  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.725

    Standaard

    O, o,o,o,o, wat hebben we hier toch een tere zieltjes tegenswoordigs. Er zit onder elke post een driehoekje van de meldknop en als je er echt moeite mee hebt kun je daar op drukken.

    Vroeger hadden we forumleden als hoofd, die het zelfs tot moderator heeft geschopt en dat was een geheel different piece of biscuit.
    Dat waren mooie tijden, met geweldige meetings, waar Tho zijn broek uit trok en waar ook mooie dames rondliepen.

    Duf zootje wordt het hier.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Niets ten nadele van jou Han , jou bedoelde ik niet . Die mooie dames kan ik overigens ook wel waarderen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Dat waren mooie tijden, met geweldige meetings, waar Tho zijn broek uit trok en waar ook mooie dames rondliepen.
    Tussen al die geweldig lekkere kerels hier zou je toch eigenlijk veel meer mooie dames mogen verwachten?

  4. #14

    Standaard

    Dan toch liever als die oude forummers tekeer gaan dan die nieuwe forummers. Een paar ken ik wel en die vind ik ook wel aardig maar die zijn dan ook al oud. Mijn vader heeft mij toen meegenomen naar een gitaardag boven in Nederland ergens en toen zag ik eentje die heet midwolda en gitaarkid en wietse met zijn gitaren en mc williams en ik geloof bas en dusjaak waren er ook. En die zijn hier geen eikels en in het echt ook niet wat ik weet van met wie ik gesproken heb. Nu is het ook moeilijk uitleggen maar laat ook maar want straks is het hier ook off-topic he.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evil-lyn Bekijk bericht
    Mijn vader heeft mij toen meegenomen naar een gitaardag boven in Nederland ergens
    12 maart is hij er weer die gitaardag, schrijf maar in je agenda.
    wat kinderachtig aangaat, gitaar.net forum dan zijn we hier allemaal volwassen en behulpzaam.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    dit vraagt om een welgemeende GitaarNet welkoms-groet !!


    S H S





  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Da's dan weer erg aardig van je. Mis alleen het grote roze lettertype. Dat maakte het altijd extra vriendelijk in het verleden.
    147-c Guitars

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Saluut, Hallo Schoonheid?
    ALLES IS VERKOCHT!

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    12 maart is hij er weer die gitaardag, schrijf maar in je agenda.
    wat kinderachtig aangaat, gitaar.net forum dan zijn we hier allemaal volwassen en behulpzaam.
    Ik vond die gitaardag erg leuk om mee gemaakt te hebben en mijn vader heeft er ook van genoten maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel te zoeken. Dat jullie hier behulpzaam zijn dat weet ik wel want ik lees ook andere topic voordat ik kom zeuren met mijn meisjes gitaar vragen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    dit vraagt om een welgemeende GitaarNet welkoms-groet !!


    S H S
    Lief van je ik voel een warme gloed door mijn lichaam stralen en vraag me af waarom ik niet eerder zo welkom geheten ben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Da's dan weer erg aardig van je. Mis alleen het grote roze lettertype. Dat maakte het altijd extra vriendelijk in het verleden.
    Hahahahaha roze is niet helemaal mijn kleur niet dat ik alleen maar zwart draag of zo maar roze doet me ook niks
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Saluut, Hallo Schoonheid?
    Ja was jij ook van de gitaardag want je naam zegt me wel iets maar die vraagteken zegt mij dat je mij niet kent denk ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Zeg knark je hebt het het hier wel tegen een dame , een vrijgevochten dame naar mijn idee maar wel een dame
    Waarom denk jij dat ik een dame ben omdat ik niet zo gauw boos doe of wanneer vind jij iemand een dame dan?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Is dit niet wat voor jou, Brad?

    http://www.breikraam.nl/community/

    Ik denk alleen maar mee hè, niet boos worden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top