Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 53
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Bij had wellicht die groep niet eens uit moeten nodigen (of wordt dat gewoon opgedragen?).



    Wanneer is iets slechte radio?
    Ik vind bijvoorbeeld heel Q music én 538 niet om aan te horen, met al die figuren die zo hard om zichzelf lachen.
    Weet niet of dat slechte radio is, maar zelfs als het goed is, vind ik het niks
    Blijft subjectief. Maar zodra je geen respect voor je luisteraars, gasten en bellers toont door ze in de reden te vallen met bijdehante grapjes, over de rug van diegenen die je te gast hebt en totaal geen zelfspot hebt, dan onderscheid je je toch niet echt positief, waardoor je afkeer kweekt. Ala Giel dat voor ogen heeft, prima. Maar 3 fm verliest marktaandeel en ook in de ochtend heeft giel minder luisteraars dan 538 en Q music ontwikkelt zich in de ochtend ook als serieuze concurrent van ouwe Giel.
    Evers van 538 heeft en respect voor de luisteraars en zelfspot, waardoor hij de indruk wekt de sympathie vaker luisteraar te hebben. Die man verdient wat mij betreft z'n salaris, wat niet met belastinggeld gefinancierd wordt.

  2. #12

    Standaard

    Overigens gaat dit topic niet over belastinggeld of wel? Begin dan maar over het koningshuis.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    touche guhlenn.

    Voor mij is het meer de ....eh.... selectieve "respect weet jewel" bij Giel waardoor ik aansla...

    ik verwachte wel al dat de afkeer voor boybands zo groot zou zijn dat het pesten ervan door Giel als "Goed" zou worden gezien.
    Giel is een eikel ja. Talent loos maar een ego waar je Ahoy mee kan vullen. Tsja..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Overigens gaat dit topic niet over belastinggeld of wel? Begin dan maar over het koningshuis.
    Los daarvan vind ik dat elke tv of radio zender zichzelf moet kunnen bedruipen. Bezuinig die publieken maar weg want ze hebben geen maatschappelijke functie meer. Puur amusement dus laat ze maar commercieel gaan.

  5. #15

    Standaard

    Giel heeft dit overigens vaker gedaan. Hij heeft ooit een rapper laten komen en hem echt beledigt ( werd niet uitgezonden) deze jongen kwam om iets te vertellen, wat compleet werd afgebroken door Beelen. Wat wel werd uitgezonden was een rapper die, zonder aanwijsbare reden compleet uit zijn dak ging. Als luisteraar sta je achter Beelen. Nadat je echter het filmpje achter de schermen ziet, zie je een nare, vervelende kant van Beelen en snap je de reactie van de Rapper zeker ( al gaat ie natuurlijk veel te ver).
    Hier het filmpje:



    Hier wat achter de schermen zich afspeelde:


  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Heb ik niets meer aan toe te voegen. Als ik de directie van 3FM was zou ik hem 6 maandsalarissen meegeven voor de duur dat hij daar dj gespeeld heeft en hem op staande voet ontslaan. Dit kan echt niet....

  7. #17

    Standaard

    Giel heeft wel ee ziekelijk glimlachje ja. Die had al besloten om die gast te gaan naaien voordat ie binnen was. Nou ja, vermoeden bevestigd, denk ik dan. Leuk reactie van die MEtz ook: nou, dan moet ik maar vast gaan zitten, ik moet toch maandag pas werken |AHHAHAHA.

  8. #18

    Standaard

    twee bouwvakkers die op elkaar inhakken....Die visie bekruipt mij bij dat fragment.

    Giel "haha jij plebejer"
    Metz "ik ga je doodvermoorden, ik weet waar je huis woont"
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ach... Giel Beelen.

    De presentator die het ≥10 jaar geleden presteerde om een vol uur zendtijd te vullen met non-stop dit nummer omdat hij het zo briljant vond:



    Voordeel van radio is dat je het b.v. kunt uitzetten of (definitief) op een willekeurige andere zender zetten. Geen last van valse Mainstreet, geen last van Giel... je hoeft hem echt gewoon nooit meer te horen. Héérlijk!

    Zou ik opgesloten zitten, hem verplicht aan moeten horen én mijn geld zou er ook nog eens heen gaan... ja ,dan zou ik schuimbekken. Belastinggeld gaat sowieso naar van alles waar ik het liever niet zie heengaan, maar het feit dat ik er in het geval van Giel iig geen overlast van hoef te hebben maar in plaats daarvan de keuze heb om iets anders of niks aan te horen is me wel wat waard.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dit interview loopt ook lekker 🙈

    http://youtu.be/Vh6MamhcJOY

    Ik vraag me af hoe lang Giel nog doorgaat...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top