Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 53
  1. #1

    Standaard Giel Beelen vindt live-optreden van boyband Mainstreet te slecht

    Nou heeft Giel net bij de uitreiking van de Popprijs op Eurosonic Noorderslag lopen zeiken over de bierdouche. "Ik vind het een traditie van niks. Ik vind het onwijs respectloos naar de artiest en de apparatuur toe

    dus als er iemand een toonbeeld van respect naar artiesten is? Dan moet hij het wel zijn. Toch?

    http://www.at5.nl/artikelen/150566/g...reet-te-slecht

    3FM-dj Giel Beelen was donderdagochtend in zijn radioshow helemaal klaar met de zangers van boyband Mainstreet.

    De band, waarin onder meer de Amsterdammer Nils Käller een deel van de vocalen voor zijn rekening neemt, zong een medley van verschillende popnummers. Maar zuiver was het allerminst, waarna Beelen op zeker moment besloot het optreden af te kappen.

    Wat volgde was een nogal pijnlijke situatie in de Hilversumse studio. 'Ik ga nu echt ingrijpen', stelde Beelen 'Dit gaat echt te ver. Ik heb heel lang op het punt gestaan om te onderbreken, maar ik snap dat er heel veel tijd in is gestoken om die compilatie te maken. Dit was gewoon niet goed, jongens.'

    Aanvankelijk lachen de bandleden nog een beetje om de actie. Maar het lachen vergaat ze als ze doorhebben dat Beelen serieus is. 'Oké, duidelijk', reageert een van de leden. 'Maar jullie zijn nog jong en dit was natuurlijk niet jullie eigen repertoire', stelt Beelen de groep gerust.
    Laatst gewijzigd door showband; 10 december 2015 om 12:58
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Hoppa, zo hoort het.
    Als ik zing (wat ik nooit doe, maar stel dat...) zeggen mensen ook dat ik beter stil kan houden, dus als een professional het gigantisch verkloot mag dat wat mij betreft best gezegd worden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik vind het een beetje dubbel.
    Ja het is respectloos om een artiest of band af te kappen.
    Maar aan de andere kant had Giel dit beter moeten inschatten en mainstreet eerst deze cover moeten laten voorspelen alvorens de beslissing te nemen dit op de ether te knallen. Daarmee had hij de jongens tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen.
    Nu komt het vooral dom en bot van Giel over. Zou de zendersirecteur Giel ook afkappen en hem van de radio weren als hij voor de zoveelste keer niet grappig is en slechte radio maakt?
    Voor dat monstersalaris van hem ken ik betere radio dj's die dat geld wel waard zijn.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Held!!!!!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    ....wn Giel wordt ook nog betaald van onze belasting centen 🙈

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Bij had wellicht die groep niet eens uit moeten nodigen (of wordt dat gewoon opgedragen?).



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Zou de zendersirecteur Giel ook afkappen en hem van de radio weren als hij voor de zoveelste keer niet grappig is en slechte radio maakt?
    Voor dat monstersalaris van hem ken ik betere radio dj's die dat geld wel waard zijn.
    Wanneer is iets slechte radio?
    Ik vind bijvoorbeeld heel Q music én 538 niet om aan te horen, met al die figuren die zo hard om zichzelf lachen.
    Weet niet of dat slechte radio is, maar zelfs als het goed is, vind ik het niks
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 10 december 2015 om 13:21

  7. #7

    Standaard

    uhm, ben je nu opeens wel van het niet mogen kwetsen Showband?

    Stel je voor Giel heeft een mening en geeft die ook! ongehoord! Tis verder een omhooggevallen eikel zonder talent. Maar tis zijn show.

  8. #8

    Standaard

    touche guhlenn.

    Voor mij is het meer de ....eh.... selectieve "respect weet jewel" bij Giel waardoor ik aansla...

    ik verwachte wel al dat de afkeer voor boybands zo groot zou zijn dat het pesten ervan door Giel als "Goed" zou worden gezien.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Wat is er mis met het afzeiken van slecht zingende artiesten?
    Vind het geen afzeiken trouwens, het is toch gewoon slecht?
    Als het Marco borsato was geweest die zo zong had ie hem ook af mogen kappen

  10. #10

    Standaard

    Wat verwacht je ook als je zo'n band daar neer zet? Je hoort in het ''eigen'' repertoire de autotune overuren draaien en dus wat verwacht je dan, dat ze goed live zijn? Beetje research had deze schaamteloze vertoning kunnen stoppen.

    Anderzijds als Giel van niks wist, dan snap ik dit wel. In een groep 8 musical wordt nog beter gezongen, maar goed die kinderen van mainstreet zijn hoe oud? 10 jaar. En dan is dit best wel zwaar hoor, om dan zo afgekapt te worden.

    Gezien de leeftijd had ik dit niet gedaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top