Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 140

Discussie: Ze zijn er weer!

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    En dan post je volgende week dat het precies andersom was
    Ervan uitgaande dat ik me wat aantrek van jullie meningen
    I don't think so.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Heu? Dat moet je toch eens uitleggen. Jij weet pas dat iets goed of slecht klinkt wanneer je weet waar je naar luistert.
    Het staat er krom, maar ik weet dus (tot nu) niet waarnaar ik tijdens de 2 fragmenten luister en ik weet niet wat jij goed vind. Jij kunt een andere voorkeur hebben dan ik. Daarom hou ik dat ook in het midden. Mijn voorkeur is op gehoor de eerste opname, maar nogmaals het hoorbare verschil is subtiel.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    130 postings . Ik denk dat de Lidl heel blij is met deze exposure. Ik zag een verzameldoos schroeven bij de Lidl liggen vandaag. Zou ik die, zonder resonantieverlies, kunnen gebruiken om nieuwe straplocks op mijn Tele te schroeven, of moet ik daarvoor naar de Hornbach?

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik kijk net het nieuws en Lidl verkoopt nu ook gehoorapparaten voor 10 euro😳
    Waar zijn ze mee bezig??? Dus als je doof wordt van die slappe snaren van ze kun je altijd nog gehoorapparaten kopen om weer te horen 😂

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Overigens, de eerste opname is Lidl en de tweede Dean Markley. Kom nu maar op met al die "gefundeerde" opmerkingen
    Ik heb zojuist geluisterd, en toen ik luisterde had ik deze "uitslag" nog niet gezien.
    Ik vond het tweede fragment beter klinken, gebaseerd op het eerste stukje.
    Het stuk met de chorus maakte me niet gek veel uit.
    Bij het laatste stuk leek het mij net andersom. Ik dacht dus dat je ons had lopen kloten, door de fragmenten ook nog door elkaar te husselen (door in het laatste stukkie het dean markley stukje naar 1 te zetten, en de lidl snaren naar 2) :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik kijk net het nieuws en Lidl verkoopt nu ook gehoorapparaten voor 10 euro��
    Als dat tegenwoordig in het 8 uur journaal komt, is het echt komkommertijd

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Oh gozer toch, nee het zijn gewoon ruk snaren, D'addario/Ernie Ball gaat bij mij gewoon prima mee. Ik blijf gewoon lekker vreten wat ik vreet.

    En wat Jasper zegt, ze voelen ook erg stroef, wens ze mijn ergste gitaarvijand niet toe. Dus jij moet ze ook niet kopen Brad
    Dus wel kopen Brad... allemaal mierenneukerij

    Zoals het soundclip al liet horen is er weinig verschil en ik speel er al jaren op dus kan zeggen dat ze oke zijn... hoezo stroef?!

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Dus wel kopen Brad... allemaal mierenneukerij

    Zoals het soundclip al liet horen is er weinig verschil en ik speel er al jaren op dus kan zeggen dat ze oke zijn... hoezo stroef?!
    Stroef..... wat een heaumeaux. Bij de Lidl kun je ook handcreme kopen, voor die poezelige handjes. En vaseline.

  8. #128

    Standaard

    Ik heb de nylon snaren eens geprobeerd maar vind het helemaal niks... Wat een dof (nee, niet tof) en geknepen geluid! Lijkt wel of het door een telefoon klinkt of zo. Goedkoop is zoals gewoonlijk weer eens duurkoop.

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ff bump

    electrische lidl-snaren: vaste klant, vind ze zeker niet slecht, heb veel gitaren, dus vind ik handig.
    maar speel laatste tijd vooral acoustisch (steelstring) dus kocht ik ook es zo'n doosje: dramatisch slecht, totaal niet in balans, dus heb nu 5 noodsetjes in de koffer liggen, da's dan weer wel handig.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.358

    Standaard

    Cool.
    Lidl issues again.
    Ff stoken.
    Ik kom er nooit, ben er ook geen fan van.
    Krijg je van dat geneuzel van weet je waar je je viooltjes moet halen ? nou nee, dat weet ik niet, zeg eens... de Gamma ? neeeee johh, bij de Lidl, 4 voor 1 euro !!! hmm dat is goedkoop, ga ik daar eens kijken.
    En dan sta je daar, en tref je 4 van die lullige viooltjes waarvan er minimaal 5 in één van 1 euro bij de Gamma kunnen.
    En zo gaat dat voortdurend.
    Sta je bij de Lidl, valt het tegen, of je mist de gecondenseerde kokosmelk, en hoera, kan je nog naar de AH of Jumbo toe.
    Fok Lidl
    Lidl snaren zijn voor paupers.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top