Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 140

Discussie: Ze zijn er weer!

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tim heeft m'n tokai les Paul onlangs afgesteld, super netjes gedaan. Prettige gast waarmee ik altijd ff kort app als ik vragen heb.
    Heeft veel musicmans hangen en is een luke verzamelaar, voor schappelijke prijsjes.
    Big one ken ik niet echt, ooit snel doorheen gelopen, maar is failliet gegaan vorig jaar.
    Een goeie winkel is ook Souman, daar ga ik zaterdag ff buurten.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik denk dat het net zo makkelijk de andere kant op kan werken, iemand koopt voor de lol een crap gitaartje en na een tijdje wil ie toch een betere en dan gaat ie naar Kaj toe.
    Die supermarkten concurreren niet met die 49 euro gitaartjes he, die verkoopt hij niet. En sinds wanneer is er iets mis met concurrentie?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Ben laatst bij Tim geweest, was ook wel benieuwd. Stel je er niet teveel bij voor, het is een kleine winkel met voornamelijk "budget" spul (nu moet ik oppassen wat ik zeg) en een aantal MM's. Souman is meer voor de beginnende gitarist en gevorderde akoestische gitarist. Qua amps hebben ze niets noemenswaardigs staan. Wat dat betreft mis ik in de regio een winkel die nog echte candy heeft staan.

    Martin, ik weet niet of je er al eens geweest bent, het is wel aan de andere kant van de plas, dan kan ik je Zjon's Guitarstore in Medemblik van harte aanbevelen.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Er is niks mis met concurrentie. Ondernemers die stil blijven staan, redden het meestal niet. Misschien moet Kaj een filiaaltje naast de Lidl openen. Kan ie het echte werk laten zien.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Goeie, telerocker, zal het doorgeven aan kaj 😂

  6. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Er is niks mis met concurrentie. Ondernemers die stil blijven staan, redden het meestal niet. Misschien moet Kaj een filiaaltje naast de Lidl openen. Kan ie het echte werk laten zien.
    Stond laatst, benzeen snuivend, nog in een Action getuige te zijn van een aankomende ma Tokkie die haar 6 jarig kind stond toe te katten dat ze net in de speelgoedwinkel heel dure Lego hadden gekocht en dat de Lego (imitatie) bij die Action veel goedkoper was! Jep, dat was duidelijk de schuld van dat kind.

    Ofwel,
    leuk van dat echte werk. En dan naar de buren want dat ziet er hetzelfde uit (en zal dus wel net zo goed zijn) en is veeel goedkoper!!

    En zijn we onze (mislukte) inkoopactie vergeten waar vele forummers ineens al hun principes klakkeloos aan de kant zetten voor zo'n alibaba-strat die "voor dat geld toch wel eens heel interessant kon zijn!!". Uiteraard als "bij en knutselgitaar".

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ar-inkoopactie
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Tim heeft m'n tokai les Paul onlangs afgesteld, super netjes gedaan. Prettige gast waarmee ik altijd ff kort app als ik vragen heb.
    Heeft veel musicmans hangen en is een luke verzamelaar, voor schappelijke prijsjes.
    Big one ken ik niet echt, ooit snel doorheen gelopen, maar is failliet gegaan vorig jaar.
    Een goeie winkel is ook Souman, daar ga ik zaterdag ff buurten.
    Ik mag graag even bij Souman binnenlopen. Heb er inmiddels een stuk of 4 gitaren gekocht.

  8. #98
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Stond laatst, benzeen snuivend, nog in een Action getuige te zijn van een aankomende ma Tokkie die haar 6 jarig kind stond toe te katten dat ze net in de speelgoedwinkel heel dure Lego hadden gekocht en dat de Lego (imitatie) bij die Action veel goedkoper was! Jep, dat was duidelijk de schuld van dat kind.

    Ofwel,
    leuk van dat echte werk. En dan naar de buren want dat ziet er hetzelfde uit (en zal dus wel net zo goed zijn) en is veeel goedkoper!!

    En zijn we onze (mislukte) inkoopactie vergeten waar vele forummers ineens al hun principes klakkeloos aan de kant zetten voor zo'n alibaba-strat die "voor dat geld toch wel eens heel interessant kon zijn!!". Uiteraard als "bij en knutselgitaar".

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ar-inkoopactie
    Waarom Alibaba

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    En bij deze een korte opname. Zoals eerder vermeld heb ik twee identieke gitaren: Framus Renegade Pro, beide zijn standaard voorzien van Seymour Duncan '59 en JB. Wat je hier hoort is alleen het tussenstandje, full HB. Enige verschil tussen beide gitaren is de kleur: de ene is blank en de andere groen (de kleur is met een doek in het hout gewreven, waarbij de nerf nog steeds zicht- en voelbaar is, kan even niet op de naam komen hoe dat proces heet, hij is dus niet dekkend groen gespoten).
    De eerste minuut is het ene merk, vanaf 1:05 hoor je het andere merk.
    Enjoy!!

    https://soundcloud.com/jeff-sado/snarenvergelijk

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik zou zeggen dat vanaf 1:05 de Lidl snaren te horen zijn. Maar zoals ik al zei, je moet het als speler zelf ervaren en voelen, dit om me alvast in te dekken 😂

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top