Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 140

Discussie: Ze zijn er weer!

  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Het is lang geleden dat ik een brok chocolade in vier stukken kon breken, en denken dat ik dan meer chocolade heb, of chocolade van betere kwaliteit.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Kan me wel herinneren dat ik een snicker kocht bij een snackbar met een tientje, en toen meer geld terugkreeg dan ik uitgegeven had.
    Ben ik een poos erg gelukkig om geweest, tot ik erdoor in de war raakte.
    Toen ben ik maar gaan fietsen.
    Was wellicht ook onverstandig, maar out of sight out of mind.


  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Lidl snaren dus ? Hoera !!

  4. #134

    Standaard

    Heb er ooit wat gekocht. Om als proefsetje te fungeren, voor als ik wat had veranderd aan een gitaar en ik de snaren er nog een aantal keer af moest halen om het helemaal naar mijn zin te krijgen.
    En om het kind van een GN-er happy te maken. Scholier dus. Geen geld voor snaren. En dan ineens hop, een heel doosje met 5 of 10 setjes. Met de geruststelling: Het is niet ideaal. Maar als je weer geld hebt, koop je een setje naar je zin en flikker je deze er zonder schuldgevoel van af. En in de tussentijd kun je gewoon spelen.

    Dus ik wil geen kwaad woord horen over Lidlsnaren. Zolang je ze gebruikt waarvooor ze geschikt zijn: zo min mogelijk gebruiken dus.
    Mijn mening maar.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Cool.
    Lidl issues again.
    Ff stoken.
    Ik kom er nooit, ben er ook geen fan van.
    Krijg je van dat geneuzel van weet je waar je je viooltjes moet halen ? nou nee, dat weet ik niet, zeg eens... de Gamma ? neeeee johh, bij de Lidl, 4 voor 1 euro !!! hmm dat is goedkoop, ga ik daar eens kijken.
    En dan sta je daar, en tref je 4 van die lullige viooltjes waarvan er minimaal 5 in één van 1 euro bij de Gamma kunnen.
    En zo gaat dat voortdurend.
    Sta je bij de Lidl, valt het tegen, of je mist de gecondenseerde kokosmelk, en hoera, kan je nog naar de AH of Jumbo toe.
    Fok Lidl
    Lidl snaren zijn voor paupers.
    bwa, ik woon zo ongeveer naast zo'n lidl. ik koop er eten en als er dan zoals vorige week snaren liggen koop ik ze omdat ik heel veel snaren nodig heb. en ja, muzikanten zijn over het algemeen paupers,dus all good.

  6. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    bwa, ik woon zo ongeveer naast zo'n lidl. ik koop er eten en als er dan zoals vorige week snaren liggen koop ik ze omdat ik heel veel snaren nodig heb. en ja, muzikanten zijn over het algemeen paupers,dus all good.
    vorige week? het is hier al weer een maand geleden dat ze die actie hadden, koop ze altijd om goedkope akoestische gitaartjes voor de rommelmarkt mee van snaren te voorzien.

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Heb net de lidl snaren van een semi akoestische afgehaald en "echte" er op gezet. Hoor weinig verschil. Ik heb het gevoel dat een andere plectrum meer verschil in klank kan veroorzaken. Maar ik kom net kijken qua snaren....

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Ik heb eerlijk waar geen idee, heb ze nog nooit geprobeerd, maar dit is zo een fijn draadje.
    Zooi zal vast uit China komen.
    Net als de rest.............................................. .....

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik heb eerlijk waar geen idee, heb ze nog nooit geprobeerd, maar dit is zo een fijn draadje.
    Zooi zal vast uit China komen.
    Net als de rest.............................................. .....
    Zo is dat, heb nog nooit iemand horen janken over het feit dat zijn iPhone in China wordt gemaakt.

    Voor de rest: doe de luistertest op pagina 10 van dit draadje!!

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.047

    Standaard

    Ik heb ze laatst gebruikt voor het keuzevakproject bij onze koters op school. Drie maal een groepje van 8 kinderen, allemaal een diddley bow maken met één snaar er op. Hoor je ook niet dat het niet in balans is, ideaal!
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top