Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: baske en versterker

  1. #11

    Standaard

    Kan zeker zijn dat je daarin gelijk hebt.
    Maar als ik onomwonden zeg dat ik een bas va €250,00 aan een 15 jarige wil geven, dan denkt ie dat ik achter zijn of haar billen aanzit.

    De goocheme actie meer in het algemeen is om uitleg vragen als je iets niet begrijpt.
    Nu staat ie bij iemand die bij wijze van verrassing met de gokschulden van 25.000,00 van haar ex vriendje is opgezadeld.
    Ook daar is poen voor een bas een issue.

    Mijn ergernis is mogelijk ook ingegeven doordat ik net 20 maanden heb zitten wachten voordat werd opgehaald wat ik had weggegeven. En ik had geen zin daarin nogmaals te belanden.
    Alors, zand erover, zei de begrafenisondernemer.

    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Gus, ik vermoed dat TS jouw filantropische aanbod niet heeft begrepen.....
    Ik moet ook 2 keer heel aandachtig lezen wattie nou precies aan het babbelen was voor ik het snapte
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #13

    Standaard

    Nu moest ik ook twee keer heel goed lezen en een beetje gokken wat onze gus bedoelt.
    Voor teksten schrijven kan dat kromme taalgebruik leuk zijn maar soms is het handig om helder te zijn.
    Ik dacht serieus dat de Hema tegenwoordig basjes verkoopt.

  4. #14

    Standaard

    Jammer dat jullie het er niet mee eens zijn.
    Bij gasten (zeker als het jongens zijn) is de prefrontale kwab in d hersenen niet volgroeid op die leeftijd.
    Dan helpt het als je chronologisch de zaken vertelt.
    Dit is wat ik heb gedaan.

    Ik blijf bij de opvatting dat je een PM zendt als je verdere uitleg nodig hebt. Zowiezo is hulp vragen als die die nodig lijkt te hebben de intelligente oplossing. Dan ga je niet op je handen zitten en wachten tot een ander de zaak voor je oplost.
    Als iemand je een bas gaat geven lijkt mij het ook wel zo logisch, dat je zelf ook uit je stoel komt.

    Wat jullie er verder van vinden? Soit. Dit is wat ik ermee heb gedaan.
    Plus het is gedaan. Verleden tijd. Jammer of niet, voor mij afgedaan.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15

    Standaard

    Echt sjaak je moet wat minder drinken, of wacht in ieder geval met posten tot de alcohol is uitgewerkt.
    Er valt niks van te maken.
    Voor zover ik het er uit kan halen zijn we het nog met je eens nog oneens, eerlijk ik weet niet eens waar ik het mee eens moet zijn.

    Hopelijk is het voordeel van een onvolgroeide kwab dat je jou tekst wel kan volgen, anders verwacht ik weinig response van hem.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Het leuke van Gus is nou juist dattie af en toe wat cryptisch schrijft ..... okay.. ff nadenkuh....soms kan ik ' m niet volgen... who cares? desalnietteplus vond ik dattie een tof aanbod deed and that is what counts
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Zo is dat! En Gus' aanbiedingen zijn - weet ik uit eigen ervaring - de moeite waard, een beetje inspanning mag daar best tegenover staan.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #18

    Standaard

    Aha het is dus gewoon een puzzeltocht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top