Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Gitarist zoekt rockband Tilburg Breda Eindhoven

    Ik, leadgitarist, ben op zoek naar een rockcoverband, met nadruk op rock.
    Repertoire meer 80's dan 90's.
    Maar ook nieuw. Ik denk zelf aan Ozzy, Maiden, Gary Moore, Slash, Alterbridge, metallica, Pearl Jam, maar ook wel ZZ top, black crowes, ACDC, Porcupine Tree
    Regio Tilburg, Breda, Eindhoven.
    Dus zoek je nog een gemotiveerde gitarist voor je band? Mail me!

  2. #2

    Standaard

    Hoi hdhv,

    Kijk eens op de website van Spellbound. www.spellboundtheband.nl
    Spellbound is een rockcoverband uit Etten-Leur en op zoek naar een leadgitarist.
    Heb je interesse; stuur een berichtje!

  3. #3

    Standaard

    Hey! Misschien heb ik iets voor jou!

    Ik ben een zanger/leadgitarist (3 die graag een bepaalde stijl band bij elkaar wil proberen te brengen. Ik schrijf zelf muziek, dus wil graag Engelstalige eigen werk schrijven. Ik heb voor de band nog gemotiveerde mensen nodig die durven te spelen en te experimenteren en te improviseren. Podiumervaring komt vanzelf wel, vind ik niet het belangrijkste, zolang je maar ballen hebt! Ik zoek een bassist(e), een drummer hebben we al en een gitarist zoeken we nog (slag en lead afgewisseld) het gaat hierbij wel om minimaal 1 x per week repeteren liefst 2x om nummers te schrijven, te repeteren en zo snel mogelijk op het podium te gaan knallen. Met knallen bedoel ik dan ook echt knallen: ik wil graag muziek maken in de stijl van bijv: Guns n Roses, Velvet Revolver, Slash, Alter Bridge, Mark Tremonti, het hardere rockwerk dus met een vleugje blues en ik schuw zeker geen accoustische muziek! Ik heb zelf een behoorlijke muzikale basis en zoek geen beginners, we moeten meteen aan de slag kunnen gaan en niet moeten wachten op iemands niveau verbetering. Wat ik verder ook belangrijk vind is dat je behoorlijke instrumenten hebt met goede backline en effecten, Ik zelf heb een PA met mengpaneel en ben in bezit van gitaren en goede backline en effecten.
    Ik zal nog wat over mezelf vertellen: ik ben sinds m'n 8e jaar met gitaren en muziek bezig, heb in meerdere bandjes gezeten, ik heb van deze hobby ook m'n werk gemaakt, daarom wil ik niet zomaar een bandje opstarten, het moet wel serieus zijn en vooral als doel hebben: OPTREDEN!!
    De leeftijden zijn niet zo heel belangrijk, maar ik ben dus 38, dus tussen de 25 en 45......zou ik voorstellen, mocht je nu buiten deze categorie vallen en toch geïnteresseerd zijn?!! Gewoon bellen!!!!!!! Ben je geinteresseerd? bel 0652685862.

    Michiel.

    Met vriendelijke groet,

    Michiel Verspaget


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top