Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    De vinteck kan niet geprogrammeerd worden om PC per patch te bepalen..... Dat is jammer. Je zult het dus op je M5 van Line6 moeten doen. Hoe kon ik niet zo gauw zien in de handleiding. Heb je bewust voor de vinteck gekozen, of liep je er één tegen het lijf? Als het een bewuste keuze was heb je dat over het hoofd gezien denk ik.

    Maakt niets uit, er is vast een oplossing voor!

    Robin.
    Bedankt voor jullie input.

    Heb vandaag alles nog eens rustig bekeken en weet nu hoe het gaat. Zowel de M5 als de vinteck zijn behoorlijk beperkt qua midi. Zeker deze laatste, per preset ligt de pc idd. vast in het toestel. Daarom dat ik niet vond hoe ik dit kon bepalen/wijzigingen. Geen nood echter, de M5 (en midi-toepassing ) vormt maar een klein onderdeel van mijn toepassingen, vb in 1 nummertje wat Fuzz, of eventjes een flanger, of wat vibrato... de klanken zijn niet slecht, maar ook niet top. Grootste nadeel on stage is dat je niet heel snel tijdens het spelen naar een andere klank/preset kan, maar dit heb ik opgevangen met de midi functie. Ik heb een 10-tal presets zodanig geordend dat het matcht met de preset van de vinteck.

    btw: ik heb de vinteck gekocht omdat hij switches vr mijn amp heeft + 10 loops + voeding vr pedals + presets waarbij het mogelijk is om on the spot nog een loop aan of uit te zetten + eenvoudig in gebruik is. Hiervoor had ik een behringer fcb 1010 met een g major2, maar ik vond dat behoorlijk ingewikkeld. Zeker om on stage nog wat te wijzigen. Bovendien wou ik terug overstappen nr pedalen, zonder dat ik daar constant stond te tapdansen. Dus de vinteck is zeker geen miskoop (maar hij heeft wat beperkingen op het vlak vn midi).

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Kijk, je bent eruit! Het was van mijn kant geen commentaar, maar een belangstellende vraag. Nu weet ik jouw beweegredenen. Het is zeker een mooi apparaat, voor wat ik heb gezien op het www, en in de handleiding. Ik heb ook een looper/switcher, maar enkel maar 8 loops, 2 ampswitches en midi. Geen voeding, en niet on the fly één of meer loops uitzetten. Wel kan ik een complete patch bypassen.

    Ik neem aan dat die van jou ook geen € 179,= kost wat mijn Harley Benton FXL8Pro kostte.

    Wel, nu je eruit bent wens ik je veel plezier met jouw spullen!!!

    Robin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top