Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard Nieuwe Live Promo Video

    Het is alweer even geleden dat ik wat van me heb laten horen hoor maar ik lees zo nu en dan nog braaf mee. De afgelopen weken zijn we bezig geweest met de productie van onze nieuwe promo video en ik wil toch graag het resultaat showen en ben benieuwd naar de reactie.



    De audio met we met de Behringer X32 opgenomen en achteraf bewerkt. Hier en daar wel wat dingen schoon gepoetst. Enige grote fout was dat de recorder voor het zaalgeluid uiteindelijk niet goed geplaatst stond waardoor het effecten van meezingende-schreeuwende mensen niet echt goed erin te mixen was.

    Al met al zijn we erg tevreden met het resultaat en de reacties en tips wat we een volgende keer weer zouden kunnen verbeteren.

    Alvast bedankt voor het kijken en de reacties

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Video AAA+ Geluid vind ik minder, klinkt beetje klinisch en mist "sfeer". Misschien teveel opgepoetst? 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad jammer dat het publiek niet 'meedoet' in de audio. Verder indrukwekkend promofilmpje. Lekker bezig!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Zooo wat zijn er nu veel bands die deze genre in gaan! Toen ik net bij de band Beat It kwam, en dat is meer dan 4 jaar geleden, toen kwam ik ze amper tegen maar nu... Grooveline, Session, Q5, Young Beethoven, The Dirty Daddies, Jet Set en zo kan ik wel door gaan.

    En inderdaad jammer dat je het publiek niet hoort.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Bedankt voor de reacties. Wat betreft het geluid van het publiek daar balen we ook van, op sommige stukken is het nog net te horen maar er zijn helaas 2 dingen fout gegaan. De opname van de Zoom achterin de zaal en liever hadden we ook een recorder voor het podium geplaatst. Nu was het heel lastig om wat meer de "live" feel erin te krijgen. Maar volgend jaar weer een nieuwe kans en we zijn weer een les wijzer

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Je ziet dit soort bands nu een heel stuk meer inderdaad. Wij zijn er nu zo'n 6 jaar mee bezig, maar vooral de afgelopen 3 jaar is het keihard gaan groeien.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Is het allemaal live wat ik hier hoor?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Niet alles dus, hier en daar wat opnieuw ingespeeld. Omdat we alles direct over de PA spelen ging dat vrij gemakkelijk. Drums uiteraard niks aan over kunnen doen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ah oké, jammer. Anders had ik kunnen zeggen dat jullie echt héél erg goed zijn live.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top