Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    In die filmpjes van Dieter -geil- Session hoor ik vooral een enorm dunne snerpende stratocaster.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Vorige week de 15 watt versie getest naast een Vox AC15 C1 (greenback), Fender Blues Junior, en Marshall DSL15C. De Bassbreaker 15 overtrof ze allemaal vond ik. Ik had op t eind haast, want ik moest werken, dus heb maar geen overhaaste beslissing genomen. Ik ga zo terug naar de winkel, zet de Bassbreaker 15 nog even naast de 18/30 en misschien nog een Engl gigmaster ofzo. Maar waarschijnlijk ga ik dan wel terug met een Bassbreaker 15!

    Ik wil straks eerst nog wel even goed de FX loop testen, ik lees hier en daar op internet dat die niet goed werkt...
    Ik dacht dat je de Bassbreaker al had aangeschaft? Is de FX loop gebufferd? Verder prima versterker denk ik hoewel mijn Catalinbread DLS overdrive in Marshall Super Bass mode net zo goed klinkt over een cleane Fender HR Deville (ML) haha LOL. Sorry, ik kan het niet laten, ik moet echt ophouden nu ;-) Laat ons weten wat het uiteindelijk geworden is!

  3. #23

    Standaard

    Iemand al eentje gekocht en uitvoerig bespeeld? Ik zit te denken aan de 15 head voor over m'n 2x12 voor thuis/studio.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Ik speel er nu ruim een half jaar op, de bassbreaker 15 combo en ben er erg tevreden mee. Speelde hiervoor op axefx, bogner shiva, EVH 5150 maar met mijn band speel ik meer 70's rock and blues. Daar past de combo veel beter bij, pedalboard ook grondig op de schop genomen, boost (staat altijd aan), Soul Food, delay en een wahwah. Ik gebruik nu veel meer me volume en tonepot van de les paul. Laatst ook zonder pedalen en dat ging ook prima. Het enige wat ik nog wil is een tweede voor een breder geluid. Doe ik nu soms met een extra cabinet.

    De bassbreaker is erg dynamisch en heeft een vet geluid (tenminste met me les paul). De master volume werkt aardig goed, dus kan wel voor thuis maar 15 watt gaat nog steeds keihard, voor mij thuis veel te hard iig. Als het alleen thuis is denk de 7 watt al meer dan voldoende.

  5. #25

    Standaard

    zou goed luisteren naar het verschil tussen de 007 en 15
    volgens mij klinkt de 007 beter

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    De 7 heeft wel geen ingebouwde reverb en effectsloop.
    Ik heb de 7 combo getest en die vond ik niet zo goed klinken ttz hij had duidelijk last van een te kleine speaker.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top