Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Charango gezocht

  1. #1

    Post Charango gezocht

    Beste allen,

    Omdat ik ben uitgenodigd mee te spelen bij een uitvoering van de Misa Criolla, ben ik op zoek naar een charango. Ik heb twee bij Berkel (vooral deze waren erg mooi) en een bij Dijkman in Amsterdam gezien, maar omdat het om een one-off optreden gaat wil ik er niet teveel geld aan uitgeven. Gitaarspelen is soms al duur genoeg
    Nu vroeg ik me af of iemand een charango weet te liggen die niet gebruikt wordt, en die ik voor een zacht prijsje kan overnemen. Uiteraard zoek ik wel iets met een aardige klank, de goedkope muurornamenten die je wel eens ziet zullen niet geschikt zijn voor een uitvoering...

    Alle suggesties zijn welkom! Dank alvast voor het meedenken.

    Groet,
    Lennaert

  2. #2

    Thumbs up Charango

    Hallo,

    Als het maar voor eenmalig of kort gebruik is (ik neem aan dat je ook wilt oefenen voor de uitvoering) kun je overwegen om te huren. Palm Guitars heeft er een op z'n site staan (onder Other Stringed Instruments, categorie Other, op dit moment 4e instrument van boven). En ik weet dat hij regelmatig verhuurt, voor gebruik bij opnames e.d.

    Give it a try... of zoals ze in Nederland zeggen: Nee heb je, ja kun je krijgen...

    Greetz,

    Han.
    Laatst gewijzigd door dadgad; 30 oktober 2015 om 16:01 Reden: rare zin verbeterd
    --
    dadgad (and other open tunings).

  3. #3

    Standaard

    Hallo Han,

    Dank voor de tip, ik ga er zeker even kijken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top