Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Sla yamaha ook niet over, er staat geregeld een goede op Mp. Denk vooral aan de cg250 of een cg101a.Zeker voor 200e kan je daar nog wel n goede vinden, het liefst de made in Japan. En ook Aria en Ibanez hebben goed klinkende Jappanners gemaakt. Er zijn btw ook senorita modellen mocht de standaardmaat te groot zijn.

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk bericht
    Als je een tree schultenbrau kunt wegtikken, kun je ook op een aldi gitaar spelen.

    Ik denk dat zo'n aldi gitaar iets is als je nog niet weet of je gitaar spelen leuk vind. Mocht het niets voor je zijn, geen man overboord voor 50 euro, is het wel wat leer je eerst wat spelen en koop je later een betere. In beide gevallen kan die aldi gitaar altijd nog als cavia speelhokje dienen.
    Ik heb een keer op een spaanse gitaar gespeeld die slechts 117 euro kostte . Speelde uitstekend en klonk ook geweldig . Ik heb hem niet meegenomen . Had ik later spijt van . Toen ik snel daarna weer in die winkel kwam was hij verkocht en ik kon de koper geen ongelijk geven . Je kunt voor weinig geld best iets goeds kopen als je de moeite neemt te zoeken en uit te proberen .

  3. #13

    Standaard Spaanse akoestische gitaar: waar op te letten?

    Ja precies. Beetje off topic maar dit toont aan dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn:
    Ik had een keer een zeef gekocht van WMF, 20 euro. Ik vroeg de verkoopster nog of er niets onder de rand bleef hangen. Ze verzekerde me van niet maar mocht het toch zo zijn kreeg ik mijn geld terug. Bij het eerste linzengerecht bleven er linzen onder de rand hangen en ook de vaatwasser kreeg ze niet weg. Teruggebracht, 20 euro terug. Naar de action gegaan eentje voor 2 euro gekocht waar niets onder blijft hangen en die verder net zo degelijk is als de dure.

    Ergo: bij voorbaat roepen dat die niets is alleen omdat het van de aldi is, is een beetje boud.
    Laatst gewijzigd door Pearl; 28 oktober 2015 om 01:59
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Uit ervaring: gitaar van de Aldi is crap, 50 is nog teveel.. Een maatje wilde er 1 voor z'n dochter hebben en vroeg aan mij of ik dat 's wilde bekijken. De lokale aldi had er 10 staan en ik heb ze alle 10 in m'n handen gehad. Daarvan was er 1 acceptabel en dan alleen maar op de eerste 5 frets.. Ergo: crap.

    het is idd niet altijd gezegd dat alles van de aldi niet goed is, verre van zelfs, maar om nou een gitarist een aldi gitaar aan te bevelen vind ik ook niet heel erg aan te raden, zelfs al istie niet voor zichzelf..

    Nielsje, ik denk dat je voldoende stof hebt om te gaan zoeken...

  5. #15

    Standaard

    Wat mag een tweedehans martinez mcg40 met wat accessoires (lesboeken, capo, voetsteun, stemapparaat, pupiter) kosten? Nieuwprijs gitaar is 230 euro.
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  6. #16

    Standaard

    Er is een gitaar gekozen! Ze was het wachten zat en heeft bij Sacksioni in Amsterdam een Martinez (volgens mij een mg-35c?) gekocht. Tas erbij, meisje helemaal blij. Ik ook trouwens, want het ding speelt en klinkt best lekker!

    Dank voor de tips!
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 5 november 2015 om 08:22

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top