Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Als ik dit soort bassen zie, ruik ik zware shag, verschaald bier in een hok zonder zuurstof!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stonedesert Bekijk bericht
    Ik heb er zo eentje gehad in begin jaren 80. Er stond Arirang op, maar ze zijn onder drie of vier verschillende namen verkocht afhankelijk van welk land. Hopeloze elementen die bestonden uit een hele mooie verchroomde kap over een vrij l*llig spoeltje. Het basgitaartje zelf (multiplex body..) speelde niet onaardig met wat dunnere snaren erop. Ik kocht hem toen tweedehands bij Tonika in Emmen voor 75 gulden...zegt genoeg denk ik. Pluspunt was inderdaad wel de mooie sunburst op body én hals.
    ik had 'm in de 70's d'r bij gekocht zodat we met wat vrienden samen konden spelen.. want een bassist had je toch ook nodig nietwaar....en de portemonnee werd maar matig gevuld met zakgeld dus het was een kwestie van kopen wat je je kon veroorloven
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jahallozeg Bekijk bericht
    Als ik dit soort bassen zie, ruik ik zware shag, verschaald bier in een hok zonder zuurstof!
    je vergeet de houhakkershemden....en het zweet en de foute grappen
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    En de kalenders en posters van schaars geklede vrouwen.... en stinkende asbakken.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    vermengd met de benzinedampen van lekkende brommers en de meur van vijf keer patat speciaal omdat we ook honger kregen
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb ooi een Harmony J-Bass gehad. Was ook zo'n jaren '70 ding....... Mijn eerste bas, was eigenlijk gitarist in wording, maar drie gitaristen in de band was teveel, en één moest gaan basspelen..... Ben dertig jaar bassist geweest LOL - en speel nu weer gitaar voor mijn eigen plezier.

    Zo zie je maar, de Harmony heb ik nog steeds, mijn vader heeft de bas fretloos gemaakt en overgeschilderd nadat hij hem van mij had gekregen. Toen mijn vader 15 jaar geleden overleed heb ik de bas weer onderdak verschaft....

    Robin

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top