Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Andere optie zou een backing track adhv band in a box kunnen zijn. Dan kan je ook nog andere instrumenten gebruiken als backing naast drums op basis van het akkoordenschema. De gecreeerde backing kan je dan op een mp3 speler zetten.
    (Zelf denk ik dat dit het ook niet is voor jou maar wou de mogelijkheid toch vernoemen al "brainstormend".)

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Dietrio is idd erg leuk maar ik denk dat dit toch niet is wat de ts zoekt. Perfect om te jammen en wat te oefenen maar ikdenk onbruikbaar in een optreden met een akoestisvhe setting waarbij toch wat maatwerk drums gevraagd worden.
    Ik denk dat je gelijk hebt maar aangezien er niet zoveel mogelijkheden zijn leek het me wel gepast om deze aan het beperkte rijtje toe te voegen ;-)

  3. #13

    Standaard

    Waarvoor ook dank!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    @tnijland : mijn post was zeker geen verwijt hoor. Ik wou enkel de "beperkingen" van de digitech even vermelden (hoewel ik zeker wel een fan van van de trio) .

  5. #15

    Standaard

    Ha, ha, none taken. Ik zou ook voor de BeatBuddy gaan ;-)

    Er komt overigens binnenkort ook een BeatBuddy Mini uit voor 149 US$ ipv de 299US$ voor de grote broer...

  6. #16

    Standaard

    Heeft iemand gedegen ervaring met de BeatBuddy?

  7. #17

  8. #18

    Standaard

    Je kan een sample player gebruiken op SD kaart. En daar echte drumopnames in stoppen.
    Goedkoop is de Akai MPX8 SD Sample Player. (heb ik om die reden )

    Ik gebruik hem voor soundeffecten instarten. Maar je kunt ook gewoon hele backingtracks full stereo laten afspelen.
    Je kunt van internet zelfs kant en klare drumloops downloaden als freeware van de Akai site. Maar het internet staat vol met drumloops.
    Ik heb een CD "percussionslam" waar ik een geheugenbank vol percussieloops af heb gehaald. Dat is echt lekker riffs oefenen met een strakke congapartij.
    99 euro
    https://www.youtube.com/watch?v=C8IIEsjloW8

    Als je het met de voet wil doen:
    Digitech JamMan. Iets duurder maar met de voet te bedienen.
    http://www.thomann.de/nl/digitech_jamman_stereo.htm
    Laatst gewijzigd door showband; 26 oktober 2015 om 08:09
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #19

    Standaard

    Ik gebruik de beatbuddy inmiddels een aantal maanden en hij voldoet prima. Hij klinkt goed en hij werkt intuïtief.
    Het is voor het eerst dat de beentjes van de vloer gaan en daar gaat het om!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guile Bekijk bericht
    Ik gebruik de beatbuddy inmiddels een aantal maanden en hij voldoet prima. Hij klinkt goed en hij werkt intuïtief.
    Het is voor het eerst dat de beentjes van de vloer gaan en daar gaat het om!
    Goed man! Gebruik je de footswitch erbij?
    Zelf Ben ik wel benieuwd naar de junior uitvoering, maar vind daar weinig over.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top