Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21

    Standaard

    Ik heb er een footswitch bij inderdaad (zelf gemaakt), anders werkt het niet fijn.
    Geen idee wat de junior versie doet, maar ik zou niet voor minder gaan.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Kun je niet beter op zoek naar een drummer/percussionist met cajon of conga's of zo? Een drumcomputer doet m.i. een hele hoop afbreuk aan het authentieke van een akoestische band. Het staat zo haaks op elkaar, akoestische muziek en een volledig elektronische drumtrack...
    De uitzondering die de regel bevestigt?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #23

    Standaard Advies drummachine voor akoestisch trio

    Ik zocht zelf een multi effectpendaaltje met een input waar ik mijn drumcomputer aan kon hangen. en kwam toen uit op een digitech rp360xp waar een drumcomputer in zit met een veelheid aan patterns en instrumenten, jazz blues rock hardrock hiphop latin etc. Ik heb de versie met voetpendaal die kost 185 euro maar er is er ook een zonder die wat goedkoper is. Hij heeft ook nog een loop functie.
    Laatst gewijzigd door Pearl; 4 januari 2016 om 17:02
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  4. #24

    Standaard

    Martin Ansell heeft uitgebreid getoerd rond 1984 met een bassist en James, zijn drumcomputer. Zoals die dingen destijds werden genoemd.
    Op 'Sounds' is een heel aardig uit de verf gekomen opname van onze eigen GN Harald met drum doos te horen. Zeer recent.

    Het is echt geen echt big deal. Ik heb de combinatie drum computer plus zang en gitaar ongeveer 20 jaar in de praktijk gebracht.
    Het is niet het meest moderne straatje (cassettes zelfs, mind you!!!), maar het kan nog steeds verrassend uitpakken.

    Het is dus zonder schaamrood te doen hoor.
    Geen probleem!

    Vriendelijk groet, Gus

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    IMHO klinken Roland drumcomputers natuurlijker dan Alesis. Ik heb een R8, oude grote bak. Als je de feel patches goed gebruikt kan ie heel natuurlijk klinken. Wel een dikke handleiding.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top