Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 91
  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    geen idee hoe het speelt maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit een heul plezant gitaartje is
    ik vind hem wel errug mooi
    ik zou op zijn minst wel eens een middagje lowden gitaren willen uitproberen.
    Fan fret gitaren zien er niet uit vind ik. Niet dat ik er ervaring mee heb maar het schijnt heel prettig te spelen.

    Alleen... als je gewend bent aan fanned frets, grijp je dan niet mis bij je andere gitaren die dat niet hebben? Ik heb daar nu al last van wanneer ik overstap naar een gitaar met een andere mensuur. Maar ik weet het, luxe probleem hè.

    Voor dat uitproberen kun je bij TFOA langs gaan.
    Laatst gewijzigd door mountainman; 25 september 2016 om 12:26 Reden: opmaak foutje
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Joost: een custom shop Ash Stratocaster van een mille of vier.......

    Robin.

  3. #63

    Standaard

    Als geld geen showstopper was, zou ik een echt exclusieve gitaar willen:




  4. #64

    Standaard

    Dan moeten ze die oude grap over gitaarspelen veranderen.

    De helft van de tijd bezig met stemmen, en de andere helft met poetsen (ipv vals spelen) Maar het is een mooi ding, die Martin. Maar iets te. Dan gewoon een D45... en een mooi OM modelletje. Die Yamaha SG zou ik ook nog wel eens willen hebben, maar wel met een andere burst. Een Les Paul, een Adamas met geel blauw kunststof bovenblad (zou dan alleen modernere elektronica in moeten) Die dingen zijn akoestisch regelrechte kanonnen. Een Taylor 714... ach, genoeg te verzinnen. En iets met een Floyd Rose, misschien een leuke Hamer, of Kramer.

    Een klassieke gitaar met cutaway en goede pickup zou eerder al zowat een nodigheid zijn

    Maar we moeten roeien met de riemen die we hebben... zoals mijn nogal gierige suikertante altijd zei. Geen miljonair of zo, maar voor die tijd had ze behoorlijk wat geld op de bank. (genoeg om een nieuw huis toen gewoon contant te betalen zeg maar) Een nieuw nachthemd voor in het ziekenhuis kon er echter niet af.En als je zo'n erfenis onder genoeg mensen moet verdelen blijft er natuurlijk uiteindelijk weinig over. Mijn vader had toen geen zin om zich in het gekibbel te mengen. We hebben er dus niet veel van gezien. Maar, hij had groot gelijk. Excusez le off topic.

  5. #65

    Standaard

    Aw shit, ik vergeet nog twee mooie Nationals, één tricone, en één niet. En natuurlijk een Weissenborn. Squareneckje er bij zou ook leuk zijn... En een goede Dyer harpgitaar kopie.

    Dat is de ellende met gitaar. Er zijn er zoveel verschillende, die echt anders zijn.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Aw shit, ik vergeet nog twee mooie Nationals, één tricone, en één niet. En natuurlijk een Weissenborn. Squareneckje er bij zou ook leuk zijn...
    Die keuze deel ik. Kunnen we nog eens een Ben Harper duetje spelen Harald

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    picker die gitaar is mij dan weer te zwaar "behangen" maar om met joost de ruig te spreken..smaken verschillen godzijdank haha en als een gitaar je iedere keer dat je zn koffertje opendoet weer blij maakt dan heb je een goede gitaar..voor jou
    mijn guild Gad is mij nog steeds meer dan goed genoeg hoor, zo n ontzettende virtuoos ben ik toch niet op de gitaar dat ik het waar kan maken op zo n duur gevallus

    maar hey,..als geld geen showstopper was, why not dream big he

  8. #68
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dan zou ik een advocatenbureau oprichten waar arme kwetsbare mensen kosteloos gebruik kunnen maken van een absolute topadvocaat . Die topadvocaten betaal ik dan hun salaris

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.202

    Standaard

    Tja... als geld geen rol zou spelen voor meerdere interpretaties vatbaar, maar in de zin van dat het me niet uit zou maken of een gitaar 1000 of 10000 euro zou kosten zou ik zeggen;
    Een mooie CC '59 LP en een Fender CS HSS relic strat. Misschien nog een leuke Tele en ES335 erbij en dan vind ik het wel mooi geweest eigenlijk.

    Maar "als geld geen rol speelt" in Bill Gates termen zou ik denk het Bonaseum overnemen.

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik zie hier opvallend veel semi-akoestische en elektrische gitaren. Beetje jammer in een forum over akoestische gitaren. Ik weet er wel een paar, ofschoon ik daar dan ook wel weer eerlijkheidshalve aan toe dien te voegen dat ik er (op twee na) nooit op heb gespeeld. Daar staat tegenover dat iedere J-45 een eigen geluid heeft. Natuurlijk heeft iedere J-45 dat typische J-45 geluid, maar er is er niet één hetzelfde. Dooddoenertje uiteraard, maar dooddoeners zijn niet voor niets dooddoeners.

    Ik heb er echter enorm veel zin in om een zooitje akoestische droomgitaren uit te zoeken. En als ik ze heb, zal ik ze met jullie delen. En omdat een dergelijk topic NIETS voorsteld zonder een reeks prachtige foto's, zal ik jullie verwennen met.... een reeks prachtige foto's!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top