Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 91
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Die heb ik al heel lang..... gheghe
    Mwa...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Qua body dezelfde, maar mijne had een kleiner blank, meegelakte rechthoekig slagplaatje. Verder meer inleg in de kop, andere bindingen en roset. Wel leuk om wat Bozo's voorbij te zien komen. Hoop dat jullie er allemaal veel plezier van hebben en zuinig op zijn.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Plezier zeer zeker, zuinig.... nu wel (heeft nogal eens achteloos ergens gezworven....)
    Mwa...

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jantjec Bekijk bericht
    Dus viel de Larrivee ook af voor mij, en toen de ingeving van de verkoper om de Takamine TLE-D1 een te proberen, was ik eigenlijk direct om zeep!
    Ik hoop dat om zeep zijn in België iets anders betekent dan in Nederland!
    i.i.g. veel plezier nog met je nieuwe droomgitaar!
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  5. #25

    Standaard

    haha Gert, ik ben eigenlijk Nederlandse, maar woon al zo lang in België. ik ben reeds 27 jaar getrouwd met een Belg, vandaar!
    Ik viel dus echt wel voor dees gitaar en nog, in Nederland zeggen ze vast...." ik ging voor de bijl"...
    Destijds voor de bijl gegaan voor een man met gitaar die regelrecht mijn hartje roerde met zijn gitaarspelen zang en humor.
    2 dagen later woonden we samen; een half jaar later was ik zwanger van ons eerste kindje samen en ik had er zelf al 2.
    Intussen zijn we opa en oma, hebben samen 4 kinderen en 3 kleinkindjes
    dit is wel ffkes out off topic he

  6. #26

    Standaard

    Even nog voor Joost, er is een Bozo facebook pagina, waar ook regelmatig exemplaren voorbij komen die in de verkoop zijn... mocht je het geld nu wel weer hebben. De mijne leek ook onbereikbaar, maar precies op dat moment kreeg ik een belastingteruggaaf die het mooi dekte Zo'n teken kun je niet negeren...

    Ding klinkt geweldig als je het eenmaal gestemd hebt. Dit nog maar eens uitzoeken, verzonnen, gespeeld, en vergeten, eigenlijk onterecht, maar het is ook half improvisatie.


  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik ben al lang bezig met muziek, speel al zo'n 32 jaar basgitaar, en sinds een paar jaar ook gitaar. Speelde al vaker op een gitaar, maar niet serieus genoeg dat het ergens op leek. Een paar jaar geleden heb ik 4 workshops bij Ruben Hoeke gedaan, met de bijbehorende optredens. Dat was een geweldige ervaring. Tijdens de workshoplessen spelen we op akoestische gitaren. Ik speelde eerst op een oude en niet zo'n denderende Stagg. Mijn vrouw heeft toen besloten haar Spaanse gitaar weg te doen, mijn Stagg te verkopen en een een goede gitaar voor mij te kopen. Dat is een Guild D 125 CE geworden. Ik heb daar nog een klein jaar workshoplessen op gespeeld, met veel plezier. Nu ik even geen lessen volg speel ik nog vaak met enthousiasme op de Guild. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik een duurdere gitaar zou moeten hebben om beter te worden, iets wat ik met de Stagg wel had. Ik ben dus tevreden over mijn akoestische gitaar!

    Wat elektrische gitaren betreft ben ik ook tevreden, ik speel meestal op mijn Koreaanse Light Ash Fender Stratocaster. Ik heb niet zoveel wensen eigenlijk. Ik ben wel bezig met een pedalboard op het moment, dat was eigenlijk het laatste wat ik nog niet op orde had.

    Basgitaar speel ik eigenlijk alleen nog thuis, en gebruik ik moijn oude Eden WT-300 met een Mesa Engineering Powerhouse 2 x 10" met verschillende bassen waaronder een Rickenbacker 4003 FG en een paar Fender P-Bassen. Ik heb nog wel wat bassen, maar dat wordt zo'n lijst...... LOL.

    Ik heb ook een bescheiden Homestudio waar ik met een zangeres/songwriter werk zonder tijd en dus geld druk.

    Al met al heb ik een heerlijk muzikaal leven!!!

    Robin.

  8. #28

    Standaard

    @ miyaru, toch zijn Guild ook prachtige gitaren. Ik hou nu eenmaal van sober uitziende gitaren zonder fancy glitters en franje. Speel gemak en geluid zijn belangrijker.
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  9. #29

    Standaard

    Eigenlijk is het veel leuker m tussen de goedkope tweedehandsjes een juweeltje te vinden.
    Gezien de tijd is dat goed te doen, je moet zoeken maar er zijn soms hele mooie dingen te koop.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Als geld geen issue is, is dus alles binnen handbereik. Dan is het bezitten van bijvoorbeeld een Gretsch Brian Setzer ineens een stuk minder speciaal. Ik vind het de sport om binnen mijn budget een zo goed mogelijke gitaar te vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top