Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 99
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Sjezus wat een kleuters die gasten, dit is toch gewoon ronduit sneu....

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wat betreft de Vorstin, hadden gewoon betere research moeten doen naar welke bands ze programmeerden, en dan wisten ze wat een band als Herder doet en speelt. Ik vind het echt een beetje gejank achteraf allemaal.
    Ze stonden er in 2014 ook al; en toen ook minimaal 2x zo hard. Oud zeer?

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ze stonden er in 2014 ook al; en toen ook minimaal 2x zo hard. Oud zeer?
    Geen oud zeer, ik kende ze tot het kranten bericht en het fragmentje niet.
    Maar ik verbaas me er altijd o ver hoe slecht sommige zalen zich voorbereiden op zo'n evenement. Hoe moeilijk is het om ff alle bands te beluisteren en in te lezen wat ze doen?
    Ik zou bijna denken dat de Vorstin dit doet om de publiciteit van hun eigen zaal.

  4. #84

    Standaard

    Zo een drummer kan toch zo'n plexiglas scherm kopen en die gitaristen trouwens ook. Bij ons in het repetitiegebouw zit ook een metalband helemaal aan het einde van de gang. Als wij stoppen met spelen horen wij ze van 20 meter verder. Gitarist speelt geloof ik op 3 van die diezel monsters op 3x 4 x12. Ik oefen met mijn 15 watt fendertje. Hahaha

    Tijdens de pauze zijn die echt wel doof. Net of ze bij een concert vandaan komen.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Vroegah repeteerde ik met 1 van m'n bandjes in het toenmalige CREA gebouw van de universiteit, aan de Sarphatistraat.... op zeker moment kwam er een enigszins verdwaasde studente onze zaal inlopen... of we niet wat zachter konden spelen want zij was in een ander lokaal met haar groepje bezig met Solfége (sic) gezang. Na haar er op te hebben gewezen dat ze waarschijnlijk met Solfège bedoelde bezig te zijn (let op het accentje op de 'e') moesten we haar teleurstellen....want onze muziek kon gewoon niet zacht. Tien minuten later werden wij door de beheerder naar een andere, grotere zaal gedirigeerd.....daar galmde het volgens ons nog veel harder het gebouw door, maar de Solfège dame was tevreden....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #86

    Standaard

    Wat een prachtige reactie van de band. Ze maken er ook gewoon heerlijk het beste van. Ik kan dat zeker waarderen. De vergelijking met dream theater en alle andere 'ik hou ook van metal, maar dan wel muzikale metal' posters is redelijk hilarisch. Dit is toch geen mzuiek? HAHAHA Betere promotie bestaat niet, alhoewel, die biervang actie van john coffee was nog stoerder, maar minder controversieel.

    Ready to get earraped? Hell yeah!

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Er zijn meningen en feiten. Feit is dat geen dokter in de wereld je kan helpen als je je gehoor hebt verknald. Dan hoor je de rest van de leven net als ik voornamelijk Piiiiiiiiieeeeeeeeeepppp.....

  8. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Er zijn meningen en feiten. Feit is dat geen dokter in de wereld je kan helpen als je je gehoor hebt verknald. Dan hoor je de rest van de leven net als ik voornamelijk Piiiiiiiiieeeeeeeeeepppp.....
    Niet helemaal waar hoor, in Duitsland kun je in sommige gevallen met redelijk wat succes een behandeling krijgen.

  9. #89

    Standaard

    Nou de resultaten zijn nogal wisselend.
    Alhoewel ik geen cijfers weet, daar wacht ik op alvorens een poging te wagen.
    Ik moet zeggen ik en mijn piep kunnen redelijk samen door 1 deur maar ik zal hem graag achter hem sluiten mocht hij weg willen.
    Van de week eerst maar weer een paar knappe doppen aan laten meten, ja ja had ik vroeger al moeten doen.

  10. #90
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Vroegah repeteerde ik met 1 van m'n bandjes in het toenmalige CREA gebouw van de universiteit, aan de Sarphatistraat.... op zeker moment kwam er een enigszins verdwaasde studente onze zaal inlopen... of we niet wat zachter konden spelen want zij was in een ander lokaal met haar groepje bezig met Solfége (sic) gezang. Na haar er op te hebben gewezen dat ze waarschijnlijk met Solfège bedoelde bezig te zijn (let op het accentje op de 'e') moesten we haar teleurstellen....want onze muziek kon gewoon niet zacht. Tien minuten later werden wij door de beheerder naar een andere, grotere zaal gedirigeerd.....daar galmde het volgens ons nog veel harder het gebouw door, maar de Solfège dame was tevreden....
    Ha ha , bij dat crea zat in de ene ruimte een band muziek te maken en in de ruimte er naast iemand te kleien . Van isolatie was geen sprake

    Als student weet ik het niet , maar als niet student moest je in elk geval gewoon per uur dokken . Ik heb het over de locatie in het oude Binnengasthuis

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top