Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Ja, zondag is het echt een lekkere dag voor op de motor: <10 graden en regen!
    Ach, je moet er iets voor over hebben om in het openbaar in een leren pak te kunnen lopen zonder dat mensen je raar aankijken

    Ik snap dat slepen met gitaren voor een half uurtje of uurtje les eigenlijk niet zo. Kan je niet een gitaar van de docent lenen? Ik zou als docent altijd een cheap gitaartje hebben liggen voor het geval dat. En van een uurtje op een andere gitaar spelen heb je echt geen last als je weer terug moet naar je eigen.
    Ha, brings back memories. Toen ik als tiener gitaarles had van een lokale docent ging ook altijd mijn eigen gitaar op de fiets mee door weer en wind. Enerzijds wel het beste als je je ingestudeerde lesmateriaal speelt op het instrument waarmee je vertrouwd bent (ook al is het een cheapass gitaar). Maar als het echt pijpenstelen regende mocht ik mijn gitaar thuis laten en lessen op een gitaar van de leraar. Maar dat was dan geen cheapass gitaartje maar een gitaar waarop hij normaal speelde en die toch wel meerdere prijsklassen stond boven wat ik in handen had.
    Tja, als je dan ineens zoiets voelt en hoort dan heb je echt wel last als je je eigen gitaar weer in handen neemt.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    niet onder lage bruggetjes door rijden, ken iemand die dat op zijn brommer met basgitaar op zijn rug deed :P
    Kon ie de brommer achteraf nog terugvinden?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    On topic:



    en

    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Maar dit is hilarisch

    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Kon ie de brommer achteraf nog terugvinden?
    De brommer en hij hebben het zonder ernstige mankementen afgebracht, de bas niet :P

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    ik heb het 2 jaar gedaan, van Den Haag naar Rotterdam over de A13, gitaar heeft het overleefd ...
    Ik vond het niet prettig rijden, je vangt erg veel wind en tussen de file doorrijden is geen goed idee ;-)





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top