Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25

Discussie: Gitaarweekend?

  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht

    Campings genoeg op loopafstand bij mij , net buiten Epe
    Epe ? Ik heb eens iets gehad met een dame die uit Epe kwam . Was wel een beproeving

    Wel triest trouwens dat al die gitaarweekenden niet doorgaan . Misschien begint het individualisme ook steeds meer bij gitaristen gestalte te krijgen

    Het zal wel met gebrek aan belangstelling te maken hebben

    Dit is langer dan een weekend en in het buitenland maar het is misschien wel wat voor jou . Ik heb ooit een cursus flamenco gitaar gedaan in Spanje en dat was erg leuk

    Ik heb overigens gelezen dat er nog maar een paar plaatsen beschikbaar zijn , je moet wel snel zijn als dit je wat lijkt

    http://www.utrechtsegitaarschool.nl/zomercursus/
    Laatst gewijzigd door Brad; 6 mei 2016 om 04:13

  2. #12

    Standaard

    En bij wijze van schrale troost:
    De Noorder Gitaardag is de afgelopen 5 jaar ieder jaar doorgegaan.
    Met Radio/TV Noord, optredens van diverse celebrities zoals Harald en wat have you.

    Laatste keer ook weer super gezellig met Het Bestuur zelf achter de kassa en 850 man/vrouw bezoek over de hele dag. De jongste die ik echt heb gesproken was 14. En die heb ik wat (andere) plectrums gegeven. Mocht van mams.

    Het feest gebeurt in het plaatselijke buurthuis, dus op de prijzen van koffie en broodjes loop je niet leeg.

    Deo volente/inshallah zal de volgende keer op 11 maart (2017) plaatsvinden. Dus ik zeg: Blokken die dag in je agenda.

    Do we have a date? Ik bedoel, samen met nog 850 mensen?
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #13

    Standaard

    Noorder gitaardag duurt nog even...

    Het gitaarkamp in Frankrijk ging dit jaar gewoon door iig. (met o.a. Harry Sacksioni en Erik Vaarzon Morel) Harry doet ook gitaarweekenden, maar die is ws. al volgeboekt.

    Enfin, voor 3 man loont het niet, maar als er animo is, ergens in Juli of Augustus, voor wat dagen hier reageer dan even. Workshopje is ook goed mogelijk, en van een paar dagen doorbrengen met andere gitaristen steek je altijd wel wat op.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Zoals gezegd: mijn dobro komt graag naar Epe en ik denk mister Eastman ook

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht



    Enfin , voor 3 man loont het niet, maar als er animo is, ergens in Juli of Augustus , voor wat dagen hier reageer dan even . Workshopje is ook goed mogelijk , en van een paar dagen doorbrengen met andere gitaristen steek je altijd wel wat op .
    Zorg je dan wel dat de plaatselijke slasher tijdelijk in de bak zit ? Zie je ineens een raar figuur met een waanzinnige blik naar binnen kijken -)

  6. #16

    Standaard

    Je hoeft Epe niet in hoor, ik zit hier lekker in het bos, tussen de campings.

    Mensen die naar binnen kijken, ach, moeten ze goede ogen hebben Maar genoeg mensen die even kijken naar het huis...

  7. #17

    Standaard

    waarom niet zelf zo een wekend organiseren ??
    kijk of er hier interesse is
    gewoon ergens in Augustes een weekend (of dag) bij elkaar komen

    Joan

  8. #18

  9. #19

    Standaard

    ben vanaf de eerste week van Augustes in Nederland 3 weken , dus ........

  10. #20

    Standaard

    Goed, misschien is iets zelf organiseren nog niet zo'n slecht idee. Ik wil nog steeds graag naar zo'n week/weekend, maar het is alweer 1,5 jaar later haha. Ik heb wel weer wat gegoogled, maar die ene zomerweek zit nu al!! vol en verder vooral voor de echte beginners. Spijtig dat er zo weinig is Ik zal er nog eens over nadenken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top