Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: Gitaarweekend?

  1. #1

    Standaard Gitaarweekend?

    Ik heb wat gegoogled maar het schoot niet zo op dus vraag ik het hier eens.

    Zijn er gitaarweekenden voor (jong) volwassenen? Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met gitaarspelen waarvan ruim een half jaar lessen. (daarvoor online cursussen gedaan)
    Zo'n weekend lijkt me erg leuk en leerzaam maar ik kon vooral vinden voor kinderen/jongeren.

    Iemand een idee of het ook voor volwassenen gehouden wordt? (en het liefst niet allemaal 40/50+)
    Het lijkt me leuk om eind van dit jaar of begin volgend jaar te doen maar als er alleen in de zomer weekenden zijn is dat ook prima.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Veertigers en vijftigers kunnen ook nog jong van geest zijn

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Zestig en zeventigers ook

  4. #4

    Standaard

    Beetje verkeerde periode. In de zomer is er tegenwoordig best wel wat te doen. Wim den Herder organiseert vaak een gitaarkamp. Peter van Elswijk organiseert een week of midweek in Frankrijk, en er is meer. Vanuit het blad Gitarist wordt er ook jaarlijks een kamp georganiseerd. (of werd, dat weet ik niet)

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de reacties! Haha ja het zou me ook niet tegenhouden maar ik zou het wel leuk vinden als ik niet de enige van 23 zou zijn en de rest 40+ zeg maar. Ja Harald ik dacht al een beetje dat het de verkeerde periode was, maar geeft niet, dan ben ik net wat verder dat vind ik ook niet erg.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Wij, de 40-plussers, vinden het helemaaaaal niet erg als er alleen maar 23-jarige deernes zouden komen hoor

  7. #7

    Standaard

    Iemand die weet of er aankomende zomer nog ergens een weekend georganiseerd wordt? Ik kan echt niks vinden Als ik iets kan vinden staat er dat het in 2016 niet doorgaat...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik vraag het even aan mijn bassist, die doet van die cursussen in Frankrijk dacht ik.

    I'll be back 2U.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9

    Standaard

    Een paar avonden met een vuurtje buiten en wat gitaren, waarom niet... is er een beetje animo voor?

    Campings genoeg op loopafstand bij mij , net buiten Epe. Iedereen een gitaar en wat te drinken meenemen, en misschien zijn er vrijwilligers om ook wat workshopjes te geven?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Een paar avonden met een vuurtje buiten en wat gitaren, waarom niet... is er een beetje animo voor?

    Campings genoeg op loopafstand bij mij , net buiten Epe. Iedereen een gitaar en wat te drinken meenemen, en misschien zijn er vrijwilligers om ook wat workshopjes te geven?
    Mijn Dobro staat al klaar

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top