Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Elke keer als ik iets van jou beluister denk ik.... nou, nu zal die knutselkist met geluiden wel leeg zijn. Maar nee hoor, je weet elke keer toch weer iets nieuws tevoorschijn te halen. (uit een geheim vakje, of zo...)
    Aardig knutselwerk ook dit keer. Lijkt mij een nummer om hard af te spelen met de deur open, als de buren weer teveel stank produceren met de BBQ.

    Knallende kaken.... roept bij mij associaties op met knallende kurken, waarbij ik dan weer aan oud en nieuw denk met gillende keukenmeiden.... Het eerste deel lijkt daar zeer op.
    Wat Heffie ook al zei, tussen minuut 3 en 4 lijkt het een melodie te worden. Maar dat zal een foutje geweest zijn van je. Even de concentratie kwijt, ofzo....

    Weer een aardige verzameling !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12

    Standaard

    Ik moest hierbij ook gelijk aan een King Crimson improv denken. Dat zijn ook stukken die je maar beter met mate kunt consumeren.
    Het verschil met dit stuk is dat je bij de mannen van King Crimson hoort hoe ze elkaar verrassen en daar dan vervolgens weer op reageren (of juist niet als er 1 zijn dag niet heeft). Dat is wat dit soort werk voor mij interessant maakt en dat mis ik hier toch een beetje.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ik zie Cageman over een tijdje nog wel eens zoiets in elkaar knutselen:



    Je moet hem eigenlijk helemaal luisteren, die laatste 1/1,5 minuut is hilarisch, maar dan moet je denk ik wel de rest ook geluisterd hebben.

    Verder, over Cagemans creatie, mijn ding niet helemaal. Igorrr ook niet trouwens hoor, maar bij dit nummer lig ik altijd helemaal dubbel.
    Toch zitten er wel een paar dingen in die ik in potentie wel interessant vind. Het eerste gedeelte met die hoge tonen vond ik bijv. gek genoeg wel lekker, maar het ging iets te lang door.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Mijn vrouw is net van de 8ste verdieping gesprongen....
    Het luisteren van Cagemanmuziek is geheel op eigen risico. Eventuele kosten door materiële/emotionele schade aan mensen of dingen kunnen op geen enkele manier verhaald worden op Cageman.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Elke keer als ik iets van jou beluister denk ik.... nou, nu zal die knutselkist met geluiden wel leeg zijn. Maar nee hoor, je weet elke keer toch weer iets nieuws tevoorschijn te halen. (uit een geheim vakje, of zo...)
    Aardig knutselwerk ook dit keer. Lijkt mij een nummer om hard af te spelen met de deur open, als de buren weer teveel stank produceren met de BBQ.

    Knallende kaken.... roept bij mij associaties op met knallende kurken, waarbij ik dan weer aan oud en nieuw denk met gillende keukenmeiden.... Het eerste deel lijkt daar zeer op.
    Wat Heffie ook al zei, tussen minuut 3 en 4 lijkt het een melodie te worden. Maar dat zal een foutje geweest zijn van je. Even de concentratie kwijt, ofzo....

    Weer een aardige verzameling !
    Bedankt! Een flink verre associatie xD. Iedereen is er ineens van overtuigd dat ik amper melodietjes gebruik? Hahaha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Ik moest hierbij ook gelijk aan een King Crimson improv denken. Dat zijn ook stukken die je maar beter met mate kunt consumeren.
    Het verschil met dit stuk is dat je bij de mannen van King Crimson hoort hoe ze elkaar verrassen en daar dan vervolgens weer op reageren (of juist niet als er 1 zijn dag niet heeft). Dat is wat dit soort werk voor mij interessant maakt en dat mis ik hier toch een beetje.
    Ja, ik zou ook graag een driemandsband oprichten. Alle drie met bas/gitaar/microfoon achter een laptop. Zoiets. Bedankt voor je commentaar .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ik zie Cageman over een tijdje nog wel eens zoiets in elkaar knutselen:



    Je moet hem eigenlijk helemaal luisteren, die laatste 1/1,5 minuut is hilarisch, maar dan moet je denk ik wel de rest ook geluisterd hebben.

    Verder, over Cagemans creatie, mijn ding niet helemaal. Igorrr ook niet trouwens hoor, maar bij dit nummer lig ik altijd helemaal dubbel.
    Toch zitten er wel een paar dingen in die ik in potentie wel interessant vind. Het eerste gedeelte met die hoge tonen vond ik bijv. gek genoeg wel lekker, maar het ging iets te lang door.
    Toevallig (n.a.v. Baroeg Open Air) luister ik net een tijdje naar dat Igorrr, alleen dan de laatste twee albums/EP. Dit album ook eens op m'n mp3-speler zetten. De volgende wordt, denk ik nu, weer eens een wat meer all out metal song. Misschien dat ik je daarmee meer kan boeien . Thanks!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Wat een heerlijke arty farty meesterwerkjes weer!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Afgaand op de reacties had ik volstrekt ontoegankelijke herrie verwacht. Wat mij betreft is dat helemaal niet het geval. Voor mij meer dan genoeg structuur en melodie (vooral in de tweede helft), en lekker sferisch. Ik heb 'm met veel plezier 2 keer op rij geluisterd.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Cool. Bedankt allebei. Arty fart .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top