Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Als je al iets zou doen om hem meer op de gibson versie te laten lijken zou ik stemmen voor het eraf zagen van de epiphone headstock en daar de vorm van de gibson versie voor terug in de plaats zetten.
    Asjeblieft niet. Hoe lelijk ik de Epipphone headstock ook vind; vervangen door een andere kop maakt het dan helemaal een gedrocht/monster.

  2. #22

    Standaard

    nee nee, zover ga ik niet om de headstock te veranderen. ben ook geen super fan van de Epiphone Headstock, maarja, dan had ik maar geen Epiphone moeten kopen toch?

    Wil alleen maar de pickup ringen, toggle switch ring (en de toggle switch zelf wordt ook vervangen, beetje gammel die er standaard opzit) en de volume en tone knoppen veranderen.

    Geeft naar mijn gevoel een wat openen uiterlijk. Springt er wat meer uit.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Neem dan wel gelijk die zwarte brug en staartstuk mee. Dat past prima in de Epiphone-versie, maar als je hem als de onderste wil maken past er beter chroom of nikkel bij. Meer traditioneel of zo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #24

    Standaard

    hmm, de zwarte Brug en stopbar vond ik dan wel weer wat hebben in het hele plaatje. Nu vindt ik het wel wat teveel zwart.
    Maar ik wacht er nog heel even mee. setje SD Slash pickups in het zwart zijn 222 euro. Dan wil ik eerst mijn Epi Firebird verkocht hebben.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  5. #25

    Standaard

    Kleine update:

    Heb de gitaar vandaag veranderd naar hoe ik hem wou hebben. ook heb ik de Pick-ups vervangen voor Seymour Duncan APH2 Slash Elementen.
    Hier een sound clipje: Eerste clipje zijn de originele pick-ups. eerst Bridge, daarna Neck. na de Pauze de Seymour Duncan's. weer eerst Bridge, dan Neck.

    https://soundcloud.com/kevin-van-boe...h-pick-up-test

    Ik vindt de Epiphone elementen opzicht nog niet eens heel verkeerd klinken, maar de Seymour Duncan's klinken wel een stuk strakker, en de hoge tonen komen veel duidelijker door de lage tonen heen. Toch een grote verbetering!

    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Je nieuwe elementen klinken wat opener, de stock pickups klonken rommeliger. Aangenomen dat je de settings op je amp gelijk gehouden hebt. Mooie les Paul rock sound trouwens 👍

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Hoe bevalt de hals van deze schoonheid? Ik hoorde namelijk dat het nogal een 50' honkbal knuppel is.

  8. #28

    Standaard

    ja, alle instellingen zijn het zelfde voor de opnames. is opgenomen met een Line6 Pod 2.0.

    De hals is inderdaad aan de dikke kant. Mijn Gibson heeft een 60's neck. dus dat was wel heel even wennen toen ik deze had gekocht.
    Maar opzicht speelt het allebei erg lekker, kan met beide goed overweg
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top