Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Gfs 59 upgrade voor epiphone Lp.

    Zit er aan te denken de pickups van mijn epiphone les Paul standard te vervangen voor gfs 59 elementen. Heeft iemand ervaring met deze set en zou het een upgrade zijn of weggegooid geld.

  2. #2

    Standaard

    Ik vond er niet veel aan. Ik had ze gekocht voor een Les Paul maar het eindoordeel was ze er weer snel uithalen en de oude pickups er weer instoppen! Ik verloor veel volume, maar ook de toon die het me gaf had ik niets mee.

    En dat heb ik met meer pickups van GFS! Kan dr niet veel mee.
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  3. #3

    Standaard

    Thnx voor de reactie.
    Kon er voor een leuk prijsje aankomen maar heb ze toch maar voorbij laten gaan.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Als je niet te veel wilt spenderen, kijk eens naar Toneriders.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    579

    Standaard

    Idd tonerider alnico 4, zitten in mijn bouwpakket-les paul. Klinkt goed.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Ik heb een GFS Vintage '59 Alnico PAF heel lang (zeg 6-7 jaar!) in m'n main Les Paul gehad (hals positie).
    Ik vond het een prima element en stukken beter dan de Duncan '59 die daarvoor in zat. Die was te scooped en zompig.
    Ik wilde alleen wat anders met meer sprankel en nu heb ik er een DiMarzio 36th Anniv. PAF in liggen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Probeer een setje gebruikte Mules of Stormy Monday's te scoren. Klasse-elementen, vind ik. De Dimarzio 36th Ann. Paf is ook zeker een goede keus.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top