Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2011
    Locatie
    Uut grunn
    Berichten
    53

    Standaard Animo voor luisterconcertjes en open sessies in Zuid-Oost Groningen

    Hallo mede gitaarnetters,

    Bij ons in huis is al langere tijd een muzikale droom, namelijk het organiseren van luisterconcertjes en open sessies (en dan vooral voor beginnende muzikanten)
    En als alles een beetje meezit dan kunnen we wellicht onze droom werkelijkheid maken, wat ons natuurlijk geweldig lijkt!

    Zelf denken we dat er wel voldoende belangstelling is om zoiets te realiseren, aangezien er in de regio verder vrij weinig van dit soort activiteiten georganiseerd worden, en als er wél iets georganiseerd wordt is komt er wel vaak veel volk op af.

    We denken aan bijvoorbeeld 2 keer per maand een luister concertje (bijv. singer-songwriter achtig, fingerstyle, maar alle muzieksoorten zijn welkom) om te beginnen en bijvoorbeeld ook 2 keer per maand een open sessie.
    Wanneer het natuurlijk een beetje goed gaat lopen zal dit dan uitgebreid gaan worden!
    De locatie word (als alles doorgaat) een prachtige boerderij met een speciaal ingerichte gezellige zaal!

    De reden dat ik dit post is omdat ik benieuwd ben hoe jullie hier tegen over staan. Zouden jullie naar zoiets toe gaan, meespelen, of voor een luisterconcertje te paaien zijn?

    Graag horen we hoe jullie hier over denken!

    Groeten Robert
    Laatst gewijzigd door Robert&Co; 15 juni 2013 om 20:51

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2013
    Locatie
    O(h) Grún
    Berichten
    15

    Standaard

    en? is het wat geworden of eh eh,..... nog aan het dromen........
    een luisterconcertje zo nu en dan lijkt me wel wat

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Nou ik ben wel geinteresseerd, zowel om te spelen als te luisteren

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Als beginnend gitarist en Oost-Groninger heb ik hier ook wel zin in.

    oh nee
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Ik heb TS een pb gestuurd maar de indruk dat die hier niet erg vaak komt

  6. #6

    Standaard

    Verschrikkelijk, alleen die term al "luisterconcertjes". Net zo erg als "een klein liedje", al die singer songwriter crap komt me neus uit. Met die zogenaamde persoonlijke teksten, die toch allemaal over hetzelfde gaan. Een beetje gevoelig kijken en moeilijk doen. Leefde Frank Zappa nog maar....

    Ride the lightning!

    PS Maar zonder dollen... op zich leuk initiatief, meer muziek en plekken waar het gemaakt en waar er van genoten kan worden is alleen maar positief!

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2011
    Locatie
    Uut grunn
    Berichten
    53

    Standaard

    Goeiedag allemaal,
    Tot nu toe is het nog dromen helaas
    Wat ons wel leuk lijkt is het alvast iets kleinschaliger aanpakken dmv de zogenoemde huiskamerconcertjes. Of gewoon eens met een man of wat samen gitaar spelen, muziek maken, plezier maken. En dat zijn dingen die nu in ieder geval al wel te realiseren zijn :rolleyes:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Nou..plan maar es wat als ik ff kan kom ik ( zit soms wat vast door de diensten van mijn wederhelft en t feit dat we nog een mini van drie hebben, in combi met een gebrek aan deugdelijke oppas)
    Ik vind het een goed idee, en wie weet wat er uit groeit

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    27 juni 2011
    Locatie
    Uut grunn
    Berichten
    53

    Standaard

    *doet topic bijna 2 jaar later afstoffen...*

    Het heeft even geduurd, nouja behoorlijk lang zelfs..
    Er is een hoop gebeurt de afgelopen 2 jaar, maar dat laat ik graag ter zijde.

    De boerderij destijds is niks geworden, en dat is misschien maar beter ook.
    Inmiddels zijn er wel nieuwe ontwikkelen, en die zijn inmiddels ook al een feit!

    Mijn vrouw en ik hebben sinds kort een horecagelegenheid in zuid-oost Groningen, en in het mooie Westerwolde (Sellingen) wel te verstaan! :-)
    Een heerlijk plekje aan de rand van het bos met een heerlijk terras en een royale tuin!

    De liefde voor muziek is er nog steeds en ook onze droom om muzikale activiteiten leeft bij ons ook nog erg sterk.
    Dat we nu ook écht de mogelijkheid hebben om dit te realiseren vinden we geweldig! Hoe heerlijk zou het zijn om op een zondagmiddag lekker in de zon met een paar muzikanten te jammen, of kleinschalige optredens te hebben met mensen die dezelfde passie voor muziek delen!

    Het lijkt ons heel leuk om binnenkort al een muzikale middag te organiseren waarbij ontspanning en plezier centraal staan! En zoals gitaarvrouwtje (lang geleden) aangaf, wie weet wat er uit groeit!





    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    hey robert
    ik heb je pb al beantwoord maar hier ook nog maar even, super dat jullie je droom hebben gerealiseerd, man dat was in 2013 haha, das al effe geleden... in de tussentijd is ons leven ook aardig over de kop gegaan maar muziek maken vind ik nog steeds leuk dus hey laat effe horen wie wat wanneer hoe
    ik ben er nog steeds wel voor in, tijd dat ik die gitaar weer eens wat afstof ook, veel te druk met andere dingen, ..maar met wat mazzel ben ik voor september klaar met mijn studie en krijg ik in die zin weer wat ruimte

    nu vier daagjes richting EWOB in voorthuizen met gezin, jongste neemt de mandoline mee, middelste haar gitaar, en ik uiteraard ook mijn gitaar
    wie weet kan ik in die vier dagen weer wat eelt kweken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top