Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard Off topic toegankelijk voor niet leden

    Waarom is Off topic niet toegankelijk voor niet leden ? Op andere fora is dat wel het geval en het word dan ook regelmatig gelezen door niet leden

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Omdat het er ruig aan toe kan gaan Brad. Het voorstel om het topic pas na 10 uur s'avonds open te stellen heeft het niet gehaald.


    Maar, ook hier weer stel ik de vraag, is er een probleem wat opgelost moet worden?
    Laatst gewijzigd door Pepe; 1 oktober 2015 om 12:14
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Wat heeft een niet-lid überhaupt te zoeken in off topic? Wanneer je geen lid bent, dan kom je hier waarschijnlijk omdat je wat info zoekt over gitaren en aanverwante zaken.

    Tenminste, dat lijkt mij zo.

    verstuurd vanaf mijn gare crap-ass Sony Z-nogiets.
    147-c Guitars

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Omdat het er ruig aan toe kan gaan Brad. Het voorstel om het topic pas na 10 uur s'avonds open te stellen heeft het niet gehaald.


    Maar, ook hier weer stel ik de vraag, is er een probleem wat opgelost moet worden?
    Nou behalve slap gezwets en ordinaire geleuter worden er ook zinnige dingen gezegd . En ook al hebben mensen geen behoefte om mee te doen aan de discussie, ze vinden het wel vaak interessant om het te volgen Op andere fora trekken discussies over zaken die totaal losstaan van het thema van die site soms wel achthonderd hits per dag . En hoe meer bezoekers hoe beter zou ik zeggen .

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Het probleem is dat GN hits misloopt? Dat zou alleen een probleem zijn als dat is gekoppeld aan inkomsten.
    Als dat al zo zijn zou je zeggen dat je bij meer hits je meer adverteerders kan aantrekken en dan kunnen de prijzen van de advertenties omhoog die de adverteerders dan weer gaan doorberekenen aan jou, de consument.

    Ik wist niet dat je zo'n kapitalist was?
    Laatst gewijzigd door Pepe; 1 oktober 2015 om 13:33
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    . En hoe meer bezoekers hoe beter zou ik zeggen .
    Hier heb ik persoonlijk sterk mijn twijfels bij.

    Vraag me sterk af if iedere aanwinst ook echt een "aanwinst" is (binnen een gitaar gerelateerd forum)

    verstuurd vanaf mijn gare crap-ass Sony Z-nogiets.
    147-c Guitars

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

    Als dat al zo zijn zou je zeggen dat je bij meer hits je meer adverteerders kan aantrekken en dan kunnen de prijzen van de advertenties omhoog die de adverteerders dan weer gaan doorberekenen aan jou, de klant.

    Ik wist niet dat je zo'n kapitalist was?
    Nee geen kapitalist, hooguit een gematigde kapitalist . Maar willen jullie dit forum levend houden of niet ? Tussen die bezoekers zitten er altijd wel een paar die ook lid worden .

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Levend houden? Je bedoelt, als offtopic niet opengesteld wordt sterft het forum?
    Brad consultancy heeft een diepgaand onderzoek ingesteld?

    Het is fijn dat je zo begaan bent, waren maar meer mensen zo!
    Je kan natuurlijk altijd met proxy's de hits kunstmatig beïnvloeden in een vrij uurtje.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Nee geen kapitalist, hooguit een gematigde kapitalist . Maar willen jullie dit forum levend houden of niet ? Tussen die bezoekers zitten er altijd wel een paar die ook lid worden .
    Als ze het willen lezen, moeten ze maar lid worden. Kost niks en geeft toegang tot alle topics. Dat is nog beter dan al die ongeregistreerde gasten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Ik dacht dat vroeger "offtopic" gewoon open was maar door performance problemen van het forum is off topic gesloten voor niet leden. Weet niet of offtopic nog zo werkt maar het was ook zo dat een nieuw lid pas na 50 posts in offtopic toegang kreeg.

    Het forum draait al jaren stabiel maar is ook afgenomen en bezoekers en performance is niet langer een probleem. Echter het scheelt wel een hoop bagger en spam als je offtopic gesloten laat voor noobs.

    De gewone rubrieken worden goed gemodereerd. Offtopic kan je minder goed modereren.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top