Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    35

    Standaard Moesjloen in het kort

    Hallo allemaal,

    Ik ben Michel, 45 jaar en woonachtig in Meppel. Na jarenlang met dezelfde kampvuurakkoorden te hebben gestoeid werd het tijd voor wat meer afwisseling. Met wat pedaaltjes klinken diezelfde akkoorden heel anders ineens

    Via de bouw/show je pedalboard topics heb ik gitaarnet ontdekt en na een paar weken doorlezen/kijken van die topics maar besloten om me aan te melden. Mijn indruk vanuit die topics is dat de leden hier behulpzaam zijn en respectvol met elkaar omgaan. Klinkt vanzelfsprekend voor een forum, maar is toch vaak anders.

    Het leuke aan de (electrische) gitaar en het bespelen er van vind toch wel de grenzeloze veelzijdigheid van deze hobby. Je kan het van jong tot oud doen, op elk vaardigheidsnivo en van kaal akoestisch tot hightech stadion/studio set-up in elk genre dat je maar kunt bedenken. Dat alles kan dan ook nog eens uitgebreid worden met een DHZ-component qua knutselen en (valkuil ) de lol van het verzamelen. En over al die zaken kun je eindeloos ouwehoeren met elkaar zonder het ooit eens te (hoeven) worden.

    Over eindeloos gesproken, dit verhaal is ook al weer lang genoeg...voor meer info of opheldering, vraag maar raak!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom. Veel plezier hier en houd dat enthousiasme vast.

  3. #3

    Standaard

    Mooi verhaal, welkom!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Das een aardige samenvatting van GN!

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    35

    Standaard

    Omdat ik wegens onregelmatige werktijden lastig real-life gitaarlessen kan nemen ben ik van plan de komende 12-16 maanden deze online cyclus te doorlopen:



    Geen idee of dit een goeie of slechte lesmethode is, maar op basis van een snelle scan van de filmpjes heb ik er wel een goed gevoel bij. Suggesties voor alternatieven zijn natuurlijk welkom

    Daarnaast wil ik voor de fun m'n Wii in gaan zetten en wat covers instuderen met Guitar Hero als jamtracks.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    suggestie : www.justinguitar.com

    Mijns insziens de beste gitaarwebsite. Alles is gratis (of vrijwillige bijdrage ) .

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    35

    Standaard

    Bedankt voor de suggestie, die ziet er zeker bruikbaar uit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top