Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Suggestie voor onderwerp Jam Buddy

    Hallo,

    Ik was eens wat aan het rondneuzen in het onderwerp gezocht. Het viel mij op dat er best wel wat mensen opzoek zijn naar een Jam buddy. En ik begrijp dat wel, het leren van elkaar en met elkaar spelen is toch ook erg leuk. Ik heb daar gelukkig een buurman voor maar begrijp de behoefte. Misschien is het wat om deze groep een eigen onderwerp te geven waar (beginnende) gitaristen met elkaar kunnen afspreken op het forum en vervolgens met een PM daadwerkelijk afspreken. Excuus als dit al honderd keer is voorgesteld maar het kwam zo in me op.

    grt Gert
    Laatst gewijzigd door Gert2015; 26 september 2015 om 21:45 Reden: typo
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Goed idee. Op het windsurfforum waar ik mij ook begeef, is het meeste gebruikte forumdeel "surfmaatje" waar met elkaar wordt afgesproken op een bepaalde dag/tijd. Voor dit forum kan aan iets gelijksoortigs worden gedacht. Je zou bij iemand thuis, of in een schuur, loods, garage o.i.d. kunnen afspreken. Lekker wat jammen, tips over apparatuur uitwisselen, wat afstellen etc. Ik zou er zeker van leren om zoiets bv maandelijks te doen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Neem eens contact op met de Bandstart studio in Naarden. De vaste jam sessie is er volgens mij momenteel even niet maar met Frank is ongetwijfeld wel iets te regelen.. voor de kosten hoef je het niet te laten en er is voldoende backline aanwezig
    http://www.bandstart.nl/de-studio/info/
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top