Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21

    Standaard

    Weer een mooi stuk, alles is mooi helder te horen lekker fris!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Weer een mooi stuk, alles is mooi helder te horen lekker fris!
    Dankjewel Barry!

  3. #23

    Exclamation Aangepast nummer!

    Gistermiddag had ik de mix en master aangepast. Ik wilde toch meer laag in het nummer horen. Uiteindelijk toch besloten het eerste refrein helemaal aan te passen. Ik stoorde mij aan de matige opname van één van de gitaarpartijen. Het nummer is wat mij betreft nu ECHT af :-)

    Bijgaand de link naar mijn bandpage met het aangepaste nummer:

    DISARM YOURSELF

    Reageren mag, hoeft niet...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Gelukkig mag ik reageren.

    De eerste versie nooit geluisterd, want in principe vind ik jouw muziek maar niks.

    Ik vind juist dat het wel een mooie duidelijke opbouw heeft. Kabbelen is ook inherent aan phasers natuurlijk . Het is niet je beste werk ooit, maar nog steeds prima. Outro is leuke touch met die synths!

    O en, de kickdrum klinkt als een kartonnen doos.

    Loeters,

    Merijn

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Gelukkig mag ik reageren.

    De eerste versie nooit geluisterd, want in principe vind ik jouw muziek maar niks.

    Ik vind juist dat het wel een mooie duidelijke opbouw heeft. Kabbelen is ook inherent aan phasers natuurlijk . Het is niet je beste werk ooit, maar nog steeds prima. Outro is leuke touch met die synths!

    O en, de kickdrum klinkt als een kartonnen doos.

    Loeters,

    Merijn
    Ja dat mag, dankjewel Ik vind mijn muziek ook helemaal niks, ik vind het al bijzonder dat er mensen naar willen luisteren

    Langzaam aan wordt het eens tijd dat ik betere monitoren ga aanschaffen. Mijn huidige Alesis 620 monitoren kleuren teveel en ik merk dat ik achteraf nog te veel moet aanpassen. Voor een ander topic, maar ik zit er aan te denken om Adam monitors te kopen. Die kartonnen doos van een kickdrum hoor ik niet zo namelijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top