Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 52 van 52
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Op vol vermogen heeft de gelijkrichter wel redelijk wat impact op hoe hij reageert op je spel. Hoeveel het verschil bij dit ontwerp is, en hoeveel hoger de hoogspanning bij de diodes uitpakt weet ik alleen niet.

    verstuurd vanaf mijn gare crap-ass Sony Z-nogiets.
    Absoluut waar! Gelijkrichter buis leent zich imho beter voor overstuurd spel. Twin met z'n diode gelijkrichter is het ultieme clean-monster. Er zijn wel wat truukjes om een Twin wat smeuiger te late klinken: twee eindbuizen trekken, 12ax7 als fasedraaier ipv de 12at7 bijvoorbeeld. Maar het wordt nooit een Pro Reverb of een Super Reverb.

    Grappig dat ondanks de geringe veschillen in het circuit alle Fender BF en SF versterkers wel allemaal hun eigen uitgesproken karakter hebben. Tsja, eigenlijk moet je ze gewoon allemaal hebben ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Grappig dat ondanks de geringe veschillen in het circuit alle Fender BF en SF versterkers wel allemaal hun eigen uitgesproken karakter hebben. Tsja, eigenlijk moet je ze gewoon allemaal hebben ;-)
    DIT^ ghehehe...ik zal 't bij 't vrouwtje ook weer eens voor d'r neus leggen ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top