Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21

    Standaard

    Henrik zijn er in je buurt geen winkels waar je een gitaar kan kopen en thuis kunt proberen voor een tijdje en dan kunt inruilen of niet goed geld terug? Zo ben ik aan het zoeken gegaan nadat ik een 2 jaartjes speelde en heb zo dus mijn huidige gitaar die goed bevalt.
    Sprankelend zijn er wel meer hoor , ze moeten ook nog wel voldoende warmte en bas hebben he.. dwz dat is mijn mening, verder ieder voor zich zoeken naar wat jouw ding is... succes verder

  2. #22

    Standaard

    Ik was niet de topic starter, maar toch bedankt voor het advies hoor.

  3. #23

    Standaard

    nee dat klopt want dat was ik, intussen heb k de mijne gevonden hoor groetjesss

  4. #24

    Standaard

    Haha!

    Gaaf, waar ben je bij uitgekomen?

  5. #25

    Standaard

    Hoi Henrik, zoals je hier lezen kunt zijn er diverse sprankelende gitaren, sommige ervaar ik als een beetje schel . De Martin HD28 is mooi sprankelend en toch warm en Santa cruz (heb er 3 gehoord) zijn heel erg mooi maar dan spreken we niet meer over een gitaar die voor veel mensen binnen de mogelijkheden passen. vind dat blijkbaar de dreadnought vw zijn grote kast ook veel bijdraagt aan de vorming van de klank. Sprankelen moet ook nog tegenhang hebben in warmte.
    Eastman heeft er mooie bij zitten. Heb nu een Takamine die me bevalt en die hebben ook mooie gitaren. Alleen je eigen oren kunnen je vertellen wat mooi klinkt en ook je eigen spelen op een gitaar , bij een andere speler met andere mogelijkheden/ vaardigheden klinkt dezelfde gitaar soms totaal anders

  6. #26

    Standaard

    Hoi Henrik, zoals je hier lezen kunt zijn er diverse sprankelende gitaren, sommige ervaar ik als een beetje schel . De Martin HD28 is mooi sprankelend en toch warm en Santa cruz (heb er 3 gehoord) zijn heel erg mooi maar dan spreken we niet meer over een gitaar die voor veel mensen binnen de mogelijkheden passen. vind dat blijkbaar de dreadnought vw zijn grote kast ook veel bijdraagt aan de vorming van de klank. Sprankelen moet ook nog tegenhang hebben in warmte.
    Eastman heeft er mooie bij zitten. Heb nu een Takamine die me bevalt en die hebben ook mooie gitaren. Alleen je eigen oren kunnen je vertellen wat mooi klinkt en ook je eigen spelen op een gitaar , bij een andere speler met andere mogelijkheden/ vaardigheden klinkt dezelfde gitaar soms totaal anders

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top