Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    147

    Standaard Positive grid Bias Head

    Positive Grid, maker van Jamup Pro en Bias komt met een headversie van hun product. 600 Class D eindtrap erin gebouwd.

    Ben benieuwd wanneer ze komen met de head. Hoop dat het niet zo lang duurt als hun Bluetooth pedaal (BT4) die eindelijk verscheept wordt.

    https://www.youtube.com/watch?v=dE-FujCy59M

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    https://www.facebook.com/positivegri...0740599944269/

    Niet echt veel zeggende demo (vind ik). Prijs wordt blijkbaar $1299,- en er komt een early bird actie.

    Het lijkt erop dat de amp alleen BIAS AMP bevat en geen FX.

    "Positive Grid: 800W Solid State power."

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    147

    Standaard

    Heb het BT-4 pedal ontvangen. So say it midly, very disappointing. In de promotie foto's waren op de achterkant allerhande aansluitingen (2 expressie pedalen, USB, Midi) Wat is de werkelijkheid: 1 expressie pedaal.............

    Vandaar het onduidelijke Youtube filmpje van de Head.... Kunnen ze alle kanten op.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard



    Ik zie maar 1 aansluiting idd.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fhensen Bekijk bericht
    Heb het BT-4 pedal ontvangen. So say it midly, very disappointing. In de promotie foto's waren op de achterkant allerhande aansluitingen (2 expressie pedalen, USB, Midi) Wat is de werkelijkheid: 1 expressie pedaal.............

    Vandaar het onduidelijke Youtube filmpje van de Head.... Kunnen ze alle kanten op.

    Even een vraag;

    Toen je dit pedaal bestelde, wat betaalde je aan invoerrechten, btw en andere ellende voor je hem daadwerkelijk in handen hebt?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avanheusden Bekijk bericht
    Even een vraag;

    Toen je dit pedaal bestelde, wat betaalde je aan invoerrechten, btw en andere ellende voor je hem daadwerkelijk in handen hebt?
    19% BTW heb ik nog moeten betalen. UPS houdt het pakketje gewoon vast totdat je betaalt hebt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    147

    Standaard

    21% natuurlijk

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Ondertussen al iemand die de Bias Head heeft of heeft getest? Ben eerlijk gezegd wel reuze benieuwd. Afgelopen weken toch weer met de neus op de feiten gedrukt, dat mijn rug na vele jaren geluidstechniek toch niet meer heel gelukkig wordt van het tillen van een Mesa Triple Recto + dito 4x12. Dus ik speel met de gedachte de hele set in de verkoop te zetten en over te stappen op iets wat meer compact en rugvriendelijker is. Heb al twee Mesa Thiele EVM cabs, nu nog een leuk, handzaam, multichannel topje erbij.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top