Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Berichten
    344
    Blog Entries
    1

    Standaard Brian Moore C90 Customshop

    Iemand bekend met deze gitaren, zit er sterk aan te denken om er een te kopen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Berichten
    861

    Standaard

    Ik niet

  3. #3

    Standaard

    Nee, ook nooit van gehoord.
    Scotty Moore ken ik wel maar die bedoel je niet?

    YouTube kent hem wel trouwens:
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #4

    Standaard

    Maar wacht eens...die kop heb ik meer gezien...mooie gitaren!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ja, ik heb er 1 gehad, ze moeten je liggen, die van mij had een brede platte dunne nek en dat lag me totaal niet maar de volgende eigenaar was er blij mee dus het is iets persoonlijks. afwerking was erg goed, elektronica was een beetje typisch; de single coil in het midden was niet reversed wound reverse polarity (hele set was seymour duncan) waardoor hij alleen in de buitenste standen humbucking was maar dat kan exemplarisch geweest zijn
    life sucks and then you die

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb er ooit even op gespeeld bij een niet nader genoemde winkel in de Hofstad. Wat Fred Dons zegt: de hals moet je wel liggen. Ik vond hem veel te breed, maar misschien vind jij dat juist wel fijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Berichten
    344
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik heb er ooit even op gespeeld bij een niet nader genoemde winkel in de Hofstad. Wat Fred Dons zegt: de hals moet je wel liggen. Ik vond hem veel te breed, maar misschien vind jij dat juist wel fijn.
    Ok, bedankt voor de info.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock Bekijk bericht
    Iemand bekend met deze gitaren, zit er sterk aan te denken om er een te kopen
    Erg fijne gitaren, 's Neerlands fusion-meester Richard Hallebeek heeft er jarenlang op gespeeld voordat hij naar Suhr overstapte.
    Denk dat inderdaad vooral de hals even wennen zal zijn, maar als je een beetje bekend bent met hoe 'specificaties op papier' zich vertalen in 'de echte wereld', kun je er niet echt een buil aan vallen.
    Als je iets 'vertrouwds' zoekt, loop je met deze gitaarmerken altijd het risico dat het 'niet klinkt als...'.
    Waarmee je voorbij gaat aan het feit dat ze een prima eigen geluid kunnen hebben.

    Ik noem het 'quasi-boutique', dus relatief duur/niche/onbekend/onbemind en daardoor zijn ze helaas niet zo waardevast als de Fenders en Gibsons van de wereld.
    Je komt ze minder vaak tegen dan bijv. de eveneens niet-waardevaste Godins, Larrivees etc, want voor de gemiddelde tweedehands prijs kun je ook een 'echt merk' kopen.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top