Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Technisch zeer knap gedaan. Het spel is ook weer prima.
    Vind alleen de stem van Morrison hier niet bij passen. Beetje te sloom.....
    Dus bij jouw stijl zou een andere zanger beter passen.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12

    Standaard

    In de eerste plaats allemaal bedankt voor jullie complimenten/opmerkingen e.d

    Pasqual; Leuk te horen dat de mix redelijk goed uit de bus komt. En het klopt dat ik het stuk vanaf de grond opnieuw heb moeten opbouwen dus best wel veel werk. Eerst de zangtrack in de juiste Bpm zetten beetje bijknippen hier en daar, drum er onder + gitaar en bas

    The Lo Lands; De eindsolo tja, ik was erg enthousist bezig. Nu ik afgekoeld ben heb ik er zo af en toe ook mijn twijfels over ha ha..

    Pepe; De zelf bedachte akkoorden heb ik gedaan omdat ik niet echt van coveren hou, ik wil er altijd graag mijn eigen ding van maken. De drums komen trouwens van Addictive Drums 2.

    Okeeee; Heb al eens een oproepje geplaatst maar dan krijg ik meteen te horen "hoeveel krijg ik er voor". Maar bij deze, als iemand wil inzingen GRAAG !!

    Fusion; Ik denk dat de zangtrack van tape opnames afkomstig is, deze staan meestal een beetje uit het lood na zoveel jaren. Ben ook bezig geweest met "Light my fire" maar deze is echt super vals daar kan ik niets mee beginnen

    arnoldtims; Nog bedankt voor alle voorgaande veren, maakt niet uit hoor. Hoop dat de volgende je beter ligt.

    Ernest01; Bedankt ! de volgende wordt in ieder geval een andere zanger (es).

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    niemand wil gratis inzingen
    bah flauw
    je kan zelf toch iets inzingen/brullen or whatever ?
    maak gebruik van de moderne proggies
    zoals daar zijn:
    autotune
    melodyne
    izotope

    +++++++++++ tigtig andere effecten om je stem voor jouw gevoel goed te laten klinken

    Zoals ik al ergerns eerder heb gezegt waarom mogen gitaristen wel en zangers niet ?
    bedoel welke gitarist stemt en inoneert z'n gitaar alleen op z'n/haar gehoor en gebruik geen efx ?

    zingen met die hap en use alles wat je nodig denkt te hebben
    het is 2015
    'k heb geen microfoon en zelfs "autotune" o.i.d. trekt mijn stem niet recht ha ha..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top