Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: rory gallagher

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik denk dat het ook komt doordat Rory nooit echte hits heeft gehad. Die andere Ier, Gary Moore wel dus die doet bij iedere muzikant en niet-muzikant wel een belletje rinkelen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hefke Bekijk bericht
    schaam je.
    Misschien dat het door jouw leeftijd komt of dat het de muziekstijl is die je niet aanspreekt dat je nog nooit van 'm gehoord hebt. Dan is het je vergeven, maar anders.......
    Mwa, death metal adept ja. Maar onderhand wel een beetje onderhevig aan metaalmoeheid.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Zoals Arjan al aangaf: Rory heeft (naar mijn weten) nooit grote hits gehad of in een top 40 of zo gestaan. Daardoor is/was hij minder bekend bij het grote publiek. Voor wat ik me kan herinneren was hij in de jaren 70/80 wel een bekende naam in de rockscene.
    Ach, zo zal ik genoeg gitaristen niet kennen die nu heel bekend zijn, gewoon omdat ik er niet meer of beter gezegd anders mee bezig ben.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    He he eindelijk iemand die het snapt, mooiste intro ooit, OOIT !!!!!!
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Rory was geweldig, en uniek, ben nog altijd fan, draai hem ook nog veel
    going to my hometown, lekker hard, de kinderen stampend in de kamer , ze vinden hem al net zo leuk als mams

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ach, Hendrix zei wel vaker dat een ander beter was dan hij. Van Billy F. Gibbons vond hij dat ook. Maar Rory was een klasse apart, ja. De beste? Ik weet het niet, da's nogal subjectief. Maar zeker een van de veelzijdigste. Hem enkel in de blueshoek duwen, vind ik hem te kort doen. Hij kon net zo goed een folkdeuntje spelen, wat jazz'en en hier en daar hoor je ook dingen die je later bij Thin Lizzy en Iron Maiden terughoorde (luister maar eens naar Moonchild).
    Rory was fantastisch. En ja, hij krijgt te weinig erkenning.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top