Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Waar vind ik rackoren?

    Simpele vraag misschien, maar ik kan het niet vinden... Heb een oude Peavey Rockmaster op de kop getikt, alleen zonder oren. Enig idee waar ik die kan vinden? Bij Bax etc vind ik alleen maar veel te uitgebreide sets voor veel geld.

    Ter illustratie: gewoon zoiets:


  2. #2

    Standaard

    Gevaar aan wat je zoekt is dat deze dingen geen standaardmaat hebben. Waar de totaalbreedte van een 19" kast is vastgelegd op die 19" is de fabrikant daarna vrij in de maatvoering binnen die 19". ookwat betreft montagegaten tegen de behuizing dus. En kan het goed zijn dat een setje oren, met veel pijn en moeite opgesnord, niet past.

    Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik wss aan de slag gaan met aluminium hoeklijn van de bouwmarkt, gecombineerd met een ijzerzaag en een boormachine.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3

    Standaard

    Ja, dat is ook een optie die ik al overwoog. Ziet er alleen niet zo fancy uit, of ik moet die hoeklijn zwart gaan spuiten. Dank in ieder geval!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.934

    Standaard

    Voor een spuitbusje zwart adviseer ik de Action. (Geen aandeelhouder)

  5. #5

    Standaard

    Ik zou bijna zeggen ga eens langs een computerwinkel die ook servers en netwerk apparatuur verkoopt.

    Zie op t werk soortgelijke hoeken vaak voorbij komen. Wel even onthouden hoevel u (hoogte in inch) je moet hebben.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Heb je ze al?

  7. #7

    Standaard

    Ja, ik heb uiteindelijk bij de ijzerwinkel een setje hoekprofielen gekocht en die op maat geslepen met de slijptol. Gaten geboord (ook in de Rockmaster ) en vastgezet. Het ziet er allemaal niet supernetjes uit, maar zit muurvast, en daar gaat het me om. :P Zal binnenkort even een fotootje maken.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Top. Klinkt goed hahaha

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top