Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Music Gitaar lessen in 's-Hertogenbosch prive en groepslessen

    Hi,

    vanaf 1996 geef ik al les en wat me altijd opviel bij anderen is dat het zo lang duurt voordat je leert te spelen. Of als je al wat akkoorden kent om dan een solo te leren spelen. En dat alles ook nog eens op notenschrift wat net zo lastig is als een nieuwe taal leren pfffff

    Mijn idee is om zo gericht mogelijk op de leerling zelf af te gaan, geen noten maar gitaar tablatuur, ritmische melodische en harmonische oefeningen, lekkere eenvoudige rock en pop liedjes op akkoorden leren meespelen, het leren herkennen van akkoorden en lossen tonen, solo's en technieken, of gewoon heerlijk raggen op je gitaar, etc.

    Nadat ik al verscheidene jaren voor muziekscholen groot en klein heb lesgegeven is het nu tijd voor mijn eigen ruimte en mijn manier. Lekker simpel bij mij aan huis in een uitstekende ruimte die zo gebouwd is dat ik daar ook meteen mijn studiowerkzaamheden kan uitvoeren. M.a.w mocht je dat leuk vinden dan kan ik jou(of je band) ook meteen recorden!

    Als je meer wil weten dan mail abcallinfo@gmail.com

    Oh ja, ik vraag ook geen woekerprijzen zoals bekend is in Hertogenbosch

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.980

    Standaard

    Klinkt goed! Jammer dat je niet wat dichter in de buurt zit!

  3. #3

    Standaard

    Remork1970 als je ooit in de buurt zit kan je altijd langskomen/afspreken voor een losse les. Heb wel meer gitaristen die dat doen varieerend van 1x per maand tot 1 maal per jaar

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top