Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: gitaarmodel ???

  1. #11

    Standaard

    Hoi allemaal , morgen ga ik eens proberen. Ben nog geen plectrum speler en rammen mmm hoeft niet zo ben meer rustiger in het spelen. Ben ook nog een echte beginner (op leeftijd) ;-)

  2. #12

    Standaard

    Dat is altijd een mooie tijdsbesteding! En beter laat dan nooit jantec!!
    good luck!
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  3. #13

    Standaard

    De Eastman e 20 OOss heb ik meegenomen, past iig beter op mijn been. Helaas kon ik met geen andere gitaar vergelijken die mijn interesse had. De OM serie van Larrivee was niet in huis. daar heb ik toch een gereserveerd om die te testen. Als die nog beter is ga ik nog eens opwaarderen . Nu eerst oefenen op de nieuw Eastman, even andere snaren erop Elixir custom light... en daar gaat ie..........

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    pics or it didn't happen.... Gefeliciteerd!

    Wel een übergeile gieter zeg!!! Pardon my French..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  5. #15

    Standaard

    Gefeliciteerd,

    Mooie gitaar hoor, met een super vintage look en open gear tuners!
    Veel plezier met de nieuwe aanwinst. Met een Adirondack spruce bovenblad en een palissander zij en achterkant zal die echt wel lekker klinken!
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  6. #16

    Standaard

    Even een paar liedjes gespeeld, altijd nog meespelend met YouTube versies. zoals op school... conclusie geluid is ook weer heel anders , hele diepe volle klanken, zeker voor zo'n kleine gitaar. Toch zijn er een paar nrs die ik geleerd heb op lessen zonder begeleiding. Die ook met capo niet mee te spelen zijn via de YouTube versies, dus ook zo eens eentje eruit gepikt en dan hoor je dus nog beter hoe het geluid van de gitaar is.. en echt wel super. Gitaartje zal zijn weg hier wel vinden voorlopig... mogelijk een blijver, we zullen zien. Feit is wel dat de barree akkoorden voor zover ze me lukken op deze gitaar beter klinken. op de vorige vielen die nogal dof weg. Ook een luthier heeft dit gehoord en ook uitgelegd dat dit met afstellen weer verbeterd. Bij deze nieuw gitaar dus direct beter om te horen. enfin nog even verder spelen de avond is nog jong!!!

  7. #17

    Standaard

    Gert, wat zijn die open gear tuners??
    Rizz, ja het is een gitaar die bij me past (sexy thing) wel op leeftijd hahahaha!
    humor mag wel eens

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    open gear:



    Closed gear:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  9. #19

    Standaard

    Dat zijn de stem mechanieken, die zijn open aan de achterkant je ziet de tandwielen zitten.
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

  10. #20

    Standaard

    Thanks Rizz, nog beter!
    .........het zag er allemaal zo gemakkelijk uit!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top