Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Zulke zendingen zijn toch altijd verzekerd?
    Het is dan ook niet meer dan normaal dat de verzender het geld terugstort. Hij krijgt immers zijn geld ook terug van de transporteur. Begrijpelijk wel dat hier een bepaalde tijd overheen dient te gaan, wat natuurlijk niet leuk is voor de koper, maar het is mogelijk dat de zending ergens weer opduikt.
    Bij ons op't werk onlangs ook meegemaakt met DHL. horecakassa met toebehoren opgestuurd en verloren geraakt. Klant krijgt van ons een nieuwe kassa en de waarde wordt teruggevorderd via de verzekering van DHL.
    Altijd vervelend als zoiets gebeurd, maar in geval van een eerlijke verzender, niks onoverkomelijks. Zelfs in geval van oneerlijke verzender lijkt het mij toch sterk dat zulks niet in orde komt...wel heel vervelend!
    Volgende keer mss toch maar een daguitstapje naar Duitsland van maken?
    Kris

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Locatie
    Kerkdriel
    Berichten
    58

    Standaard

    De keren dat ik spullen uit buitenland ( Duitsland of Engeland ) laat komen gaat dat via een webshop. De verzendingen zijn altijd goed gegaan. Een keer met postnl meegemaakt dat bij levering niemand thuis was en de bezorger toen achter het huis onder een afdak buiten heeft gezet. Vond ik niet zo'n toffe actie met materiaal van een €250. Zou zelf nooit van een particulier laten verzenden. Ga dan altijd langs om te proberen en als bevalt zelf mee te nemen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Updeetje:

    Ze schijnt te zijn gevonden....
    Er staat nu

    14 sep 2015 15:58 Sorteerfout gevonden, pakket is langer onderweg.

    ik ga achter de voordeur liggen..ik wil deze niet missen...
    Zo eentje is ze

    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  4. #14

    Standaard

    Goed nieuws! Hopelijk komt ie nu snel boven water.

  5. #15

    Standaard

    Heb één keer wat besteld bij Thomann, en onder rembours laten opsturen! Betalen bij aflevering, dus
    geen levering geen geld kwijt!
    Overigens had ik bestelling snel in huis

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Zojuist is de DHL langsgekomen met het langverwachte pakket.. Eind goed al goed. Het andere vertel ik wel in een HNGD topic...



    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  7. #17
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Hopelijk nog heel die gitaar, nu al relic doos
    Vriendelijke groet,

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Waardeloze verpakking, veel te veel lucht. Maar gelukkig wel een goede afloop. Ben benieuwd naar je hngd post, want het is wel een mooi exemplaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Inderdaad, waardeloze verpakking. Alleen al die tape ziet er amateuristisch uit.
    Ik denk niet dat ik die beschadigde doos zomaar geaccepteerd zou hebben.
    Hoeft uiteraard niet te betekenen dat de inhoud ook beschadigd is, maar toch....

    Ik zou alleen de foto met de bezorger er op niet gepost hebben. Die beste man kan er waarschijnlijk niets aan doen dat de doos zo beschadigd is, maar staat nu wel met z'n gezicht op het www.
    Als ik die bezorger was zou ik daar niet zo heel blij met zijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hefke Bekijk bericht
    Ik zou alleen de foto met de bezorger er op niet gepost hebben. Die beste man kan er waarschijnlijk niets aan doen dat de doos zo beschadigd is, maar staat nu wel met z'n gezicht op het www.
    Klopt, maar als je even verder kijkt dan zie je dat de rest van de pakketjes toch heel netjes in zijn wagen zitten! Dat zie ik meestal anders..!
    Bij de weg, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Supermooi ding!
    Kris

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top