Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Thanks voor de tip. Zal er de volgende keer aan denken Ik had en heb momenteel ook niets beters in mijn garderobe

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 maart 2004
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    126

    Standaard

    Respect voor de hoeveelheid werk die je hier ingestoken hebt. Spel en uitvoering goed verzorgd (de composities denk ik ook als ik op de teasers afga)en er zijn een hoop beroerdere zangers volgens mij.
    Ik geloof dat het Plant was die een kritische noot plaatste over het drumgeluid en daar kan ik me ook wel in vinden. De productie had van mij wel wat afwisselender gemogen. Ik zette je linkje op en dacht aanvankelijk dat ik naar één nummer zat te luisteren met een hoop tempowisselingen maar aangezien je had geschreven dat er proginvloeden inzaten en ze in de prog wel vaker gek zijn op zo veel mogelijk tempowisselingen in één nummer stoppen dacht ik dat het zo hoorde tot ik het woord TEASER las... .
    Ik weet dat het een thin line is omdat een album uiteindelijk wel als een geheel moet klinken maar iets meer afwisseling in de productie had het geheel ten goede gekomen imho.

    Clips erbij maken het geheel af. Erg goed gedaan alles bij elkaar.


  3. #13

    Standaard

    Hoi Heffie, Ook bedankt voor het luisteren. Voor de teaser had ik wel naar plekken gezocht waar de overgang het beste paste voor het volgende nummer...maar dat betekent dat de 'afwijkende' stukken per track niet hoort, waardoor je misschien zou kunnen denken dat er te weinig afwisseling in zit...in ieder geval iets om rekening mee te houden voor de volgende teaser

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top