Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Hybrid View

  1. #1

    Music HAN - Lawless Local Heroes [ALBUM TEASER]

    Hoi allemaal,

    Dit is de teaser van mijn nieuwe solo album waar ik de afgelopen 3 jaar (en waarschijnlijk langer ) aan heb gewerkt.

    Voor de gitaar sounds heb ik vooral gebruik gemaakt van Scuffham amp's S-Gear. Als je van blues rock, mainstream rock en een vleugje prog houdt, moet je deze video zeker eens bekijken

    Groeten,
    Han Uil
    http://www.hanuil.com


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Nice Maar wat klinkt die drumkit levenloos... Steeds diezelfde snare of tom die ik de hele tijd hoor als een dof klopje. Zijn de drums echt?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Hoi Plant, bedankt voor het luisteren. De drums zijn helemaal echt en ook niet getriggerd. Ik vind persoonlijk deze sound wel passen bij de mix, maar misschien heb ik de plank volledig misgeslagen :-/

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Hee Han Uil,

    Dit is niet zo m'n ding. Zeker met filmpjes wordt het nogal kazig. Maar, Starry Night is supervet. Een nummer over Van Gogh, briljant. Het Jethro Tullige is wel te horen. Het impressionisme van Van Gogh helaas minder, maar dat is ook lastig in dergelijke muziek, denk ik. Solo op 1.04 beukt er lekker in.



    Loeters,

    Merijn

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Gaaf man! Met je ega op zang toch? Ook niet echt mijn ding maar wat n werk heb je erin gestipt zeg. Mijn tip: probeer net n tikje uit je stramien te breken af en toe, voeg af en toe eens strijkers toe, een compleet andere gjtaarsound, een orgel, etc. Anders wordt t snel n beetje eenheidsworst. Maar verder niets dan lof!

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties!
    @Fusion: Nee, het is niet mijn ega :-) Ik zal je tip in mijn achterhoofd houden. Nu zijn het wel korte fragementen, en gebeurt er per nummer qua instrumentatie veelal nog wel wat meer. Maar je hebt sowieso wel gelijk dat ik misschien qua gitaarsound eens wat meer moet gaan experimenteren.

  7. #7

    Standaard

    De zanger is hartstikke lekker.
    In de verte een beetje Coverdale.
    Benieuwd hoe de zang klinkt als hij een beetje gas geeft.

    Goede rockstem.

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het juist goed dat de (gitaar) sounds een eenheid vormen. Bij een volgend album weer een 'ander geluid' :-) Goeie stem en dito gitaarspel en mooie composities zo kort te horen! De muziek staat als een huis, nu nog werken aan je styling en presentatie. Post tzt maar eens een compleet nummer. Complimenten en succes!

  9. #9

    Standaard

    Dank beide voor jullie opbeurende commentaar
    @dunhill1: de zang is vaak waar ik het meest kritiek op krijg als ik recensies lees van mijn vorige pogingen; misschien heeft drie jaren extra drinken en roken een beetje geholpen
    @The Lo Lands: Ik zal binnenkort een compleet nummer posten. Wat bedoel je precies met wat er beter kan met de presentatie en styling? Een pruik is ook weer zo wat

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door han_uil Bekijk bericht
    @The Lo Lands: Ik zal binnenkort een compleet nummer posten. Wat bedoel je precies met wat er beter kan met de presentatie en styling? Een pruik is ook weer zo wat
    Top! In de video kom je wat nonchalant over in een t-shirt en spijkerbroek :-) Begrijp me niet verkeerd hoor, ik draag dit dagelijks ook, maar je zou jezelf meer als 'muzikant' mogen kleden voor in een videoclip. Geen pruiken of lippenstift maar iets meer stijlvol wat bij de stijl van de muziek en het nummer past. Vaak hebben vrouwen daar wel een goed oog voor Ik kijk puur naar het totaal plaatje en het zou zeker voor een videoclip en je imago een toegevoegde waarde kunnen geven. Mijn twee cent.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top