Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ja zoiets ja Alhoewel, nu alweer bezig met nieuwe track haha. Maar ik ga daar zeker niet alles helemaal plat maximizen! Er komt overigens n tijd van zeker n oaar maanden aan (jaren?) dat ik geen tijd voor muziek zal hebben, ivm ons eerste kindje dat eraan zit te komen, dus... t kan even duren Of ik lever m nog ff snel in de komende week op.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ja zoiets ja Alhoewel, nu alweer bezig met nieuwe track haha. Maar ik ga daar zeker niet alles helemaal plat maximizen! Er komt overigens n tijd van zeker n oaar maanden aan (jaren?) dat ik geen tijd voor muziek zal hebben, ivm ons eerste kindje dat eraan zit te komen, dus... t kan even duren Of ik lever m nog ff snel in de komende week op.
    En dan heb je het over de track of over het kind?

    Gefeliciteerd! Succes/plezier daarmee de komende tijd. Hij/zij gaat het lastig krijgen zich muzikaal op extreme wijze af te zetten van zn pa. Metal, dubstep en R&B zijn al bezet, al loop ik wat op de zaken vooruit .

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Proficiat kerel! Mijn muzikale output heeft het niet verminderd, maar dat zegt alleen maar iets over hoe droevig ik bezig was voordat de kinderen er waren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Hij/zij gaat het lastig krijgen zich muzikaal op extreme wijze af te zetten van zn pa. Metal, dubstep en R&B zijn al bezet, al loop ik wat op de zaken vooruit .
    De efficiëntste manier is door terug te grijpen naar de collectie van de generatie daarvoor. Ik ben op dit moment de vinyls van mijn vader aan het uitwieden. Nana Mouskouri, Fritz Wunderlich en James Last vertrekken dit weekend naar de eeuwige jachtvelden (kringloopwinkel), tenzij er hier gegadigden zijn?
    Maar desondanks ik in mijn pubertijd toch ook een periode naar regelrechte rotzooi heb geluisterd (het merendeel van de tijd gelukkig niet), bleef de beste man daar uiterst vrolijk onder (enige uitzondering was wanneer b boys makin with the freak freak opstond: "maar allee, we zijn verdorie naar een schaap aan het luisteren!").

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    En dan heb je het over de track of over het kind?

    Gefeliciteerd! Succes/plezier daarmee de komende tijd. Hij/zij gaat het lastig krijgen zich muzikaal op extreme wijze af te zetten van zn pa. Metal, dubstep en R&B zijn al bezet, al loop ik wat op de zaken vooruit .
    Haha eigenlijk zijn alle genres al bezet. Hooguit schlager, daar kan ze me in de pubertijd flink mee teleurstellen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top