Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11

    Standaard

    Hey,

    Ik vroeg me af of jullie nog een keer zin hadden om mij verder te helpen met het identificeren van een gitaar. Het gaat nu om een 12-string van Epi. Zoals deze (sorry voor de slechte kwaliteit maar ik kon niet beter screensaven):



    Ik heb al even op Epi Wiki gekeken, en als ik naar de body, bridge, binding, pickgaurd en de inlay bij de 12de fret kijk, lijkt het mij een AJ 2812S. Het enige wat dan niet klopt is dat de AJ 2812 S dot inlays heeft, en deze gitaar een soort diamond inlays.

    Te zien in dit filmpje:



    En deze:



    Iemand enig idee?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Ik zet mijn geld op Epiphone AJ18S 12
    Mwa...

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Ik zet mijn geld op Epiphone AJ18S 12
    Ja, dat dacht ik eerst ook, maar de body van de AJ18S 12 leek mij ronder dan de body van deze gitaar. Daarom dacht ik meer aan de AJ28?

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Ik zet mijn geld op Epiphone AJ18S 12
    De Epi AJ1812S heeft trouwens ook geen merknaam en embleem op de headstock staan, wat de gitaar op de foto wel heeft?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Deze catalogus uit 2003 heeft een gitaar model nr AJ212S, die verdacht veel op deze gitaar lijkt.
    http://www.scribd.com/doc/133163274/...003-pdf#scribd
    Laatst gewijzigd door beruk; 23 september 2015 om 19:21
    Mwa...

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Deze catalogus uit 2003 heeft een gitaar model nr AJ212S, die verdacht veel op deze gitaar lijkt.
    http://www.scribd.com/doc/133163274/...003-pdf#scribd
    Die gitaar lijkt er wel veel op, maar de inlays zijn anders. De AJ212S heeft geen block inlay bij de 12e fret en het lijken met allemaal dot inlays in plaats van diamond achtige inlays. Ook heeft de AJ212S geen embleem in het midden van de headstock, wat de gitaar op de foto wel heeft.

    Lastig gevalletje dit.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Kan je niet een mail naar het management van die artiest sturen? Die kunnen je toch wel vertellen welke gitaar het is?

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Kan je niet een mail naar het management van die artiest sturen? Die kunnen je toch wel vertellen welke gitaar het is?
    Dat is juist het grootste probleem, hij zat bij een band maar daar is hij in 2008 bij weg gegaan. Ik kan het dus niet aan een management vragen. Ik heb het aan zijn vader gevraagd, die weet het niet. Ik heb aan zijn vrouw gevraagd of zij het aan hem wil vragen, maar zijn vrouw heeft nog geen antwoord gegeven.

    Zou Epi het zelf misschien zeggen als ik contact met ze opneem? Brad staat wel op hun site als Epi artiest?
    Laatst gewijzigd door xMusicGirlx; 25 september 2015 om 13:48

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xMusicGirlx Bekijk bericht
    Zou Epi het zelf misschien zeggen als ik contact met ze opneem? Brad staat wel op hun site als Epi artiest?
    Ik zou zeggen: probeer het. Dan bewijs je gelijk aan de mensen bij Epi dat hun endorsement zin gehad heeft.

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Ik zou zeggen: probeer het. Dan bewijs je gelijk aan de mensen bij Epi dat hun endorsement zin gehad heeft.
    Ik heb een mailtje gestuurd. Nu maar zien wat ze zeggen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top