Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: Yamaha THR100H(D)

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Heb net even productdemo's geluisterd en bekeken op youtube. Niet slecht, maar een beetje 2D sound. Kan me voorstellen dat het gemiddelde publiek het niet eens hoort dat dit geen buizenversterker is. Ook de optie van twee amps in één is gaaf. Gebruiksgemak is ook verzekerd zag ik, geen moeilijke menu's en zo.

    Zou ik het liever willen als een buizenversterker? Als ik veel zou optreden zou het een hoop gesleep en gewicht schelen. Voor thuis? Nah, liever mijn Fender Champ buizenbakkie.......

    Robin.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Heeft iemand inmiddels al ervaring met deze versterker?
    Ik ben wel benieuwd.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #53

    Standaard

    Ik ben zwaar aan het overwegen om een 100 diameter aan te schaffen dus bij deze nog eens een upje met dezelfde vraag als mijn voorganger: iemand al eentje in bezit of geprobeerd?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matty Bekijk bericht
    Ik ben zwaar aan het overwegen om een 100 diameter aan te schaffen dus bij deze nog eens een upje met dezelfde vraag als mijn voorganger: iemand al eentje in bezit of geprobeerd?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
    Bummer... net nu het interessant wordt, ben jij offline........

  6. #56

    Standaard

    haha, lang leve auto-correct

    ik bedoelde dus een thr100 dual

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Ik heb gisteren op de dual gespeeld. Heb er een te leen en durfde het op basis van reviews en geposte ervaringen wel aan.

    Luid en duidelijk op het podium. Prima en eenvoudig toon, volume en gain aan te passen. Effecten had ik niet aangesloten en dan kom ik er achter dat de reverbs die er toe doen in de editor geselecteerd kunnen worden, maar niet on stage... klein oeps momentje. Dan maar meer/minder er in draaien afhankelijk van de vibe op dat moment.

    Ook de keuze van boost zit in de editor en dan mis je wel je pedalen plankje. Al met al zou ik deze amp zo weer gebruiken, maar misschien een andere cab. Voor het geld wat je er voor kwijt bent denk ik een prima basis voor diverse stijlen.

    Ohh... de xlr uit werkt prima volgens de geluids mevrouw. Dus voor in-ear toepassingen prima te gebruiken.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.781

    Standaard

    Beetje late reactie wellicht, had het topic nog niet gezien....
    Ik heb sinds vorig jaar de 'dubbeldeks' versie, maar wel met een Mesa 1x12" Black Widow speakerkast. Ik ben ongelooflijk verbaasd over de klanken, die - kennelijk analoog - kunnen worden gegenereerd.
    Pedalen vormen geen enkel probleem.
    Fors aan de prijs, dat wel, maar dan heb je ook wat, ook op huiskamer volume.
    Heb het ding besteld met de nodige reserve, maar geen enkel probleem dus. Goeie aankoop.
    Je krijgt er overigens een link naar Yamaha bij om geluid te kunnen bewerken, maar dat werkt voor geen meter...
    Laatst gewijzigd door Fobo; 16 november 2018 om 09:34

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top