Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 58

Discussie: Yamaha THR100H(D)

  1. #41

    Standaard

    Waarom wel midi?
    Het is een vrij simple concept, 1 of 2 aparte kanalen die vrij instelbaar zijn en die ofwel apart of samen te gebruiken zijn. Ik zie niet hoe je hier midi in wil gaan gebruiken dan?

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Presets maken icm effecten ?

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Midi om het in een (mijn) setup te integreren, die nu volledig midi aangestuurd is. Het was juist Yamaha die in het verleden erg fancy midi functionaliteiten in zijn producten had, het ontbreken verbaasd mij erg.
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    De volledige demo van Andertons


  5. #45

    Standaard

    Nog een nieuwe demo, van sweetwater:
    https://youtu.be/CQ8O-QKc88w Klinkt lekker 😋

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    De volledige demo van Andertons

    Geef mij de geknipte versie maar van dit filmpje. Wat kan die captain lullen, zeg!!

    Die kerel van Yamaha speelt wel erg lekker, dat dan weer wel!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Nieuwe demo.
    Klinkt erg lekker. Alleen te prijzig voor mij en ik mis toch echt bewaren van presets.


  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Lekker filmpje weer, ik ben sowieso enthousiast over deze top, maarre, volgens mij hebben ze iets gedaan met het opgenomen geluid, vertraagd of iets gedetuned, want de nagalm is steeds een halve noot hoger...

  9. #49

    Standaard

    Ik heb niet op de amp gespeeld en ik ben zeker niet anti modeling, maar ik heb ( en ik heb deze nog niet zelf geprobeerd) toch wel een paar opmerkingen vooraf.

    - Waarom dat oranje licht? Net doen alsof het buizen zijn? Wie houdt je voor de gek?
    - Voor 650,- heb je 2e hands een prachtige koch, fender blues deluxe, of een twin die dit ding gewoon compleet laat vervagen. Das gewoon veel te duur.
    - Ik heb nog nooit op een transistor amp gespeeld die goed kan omgaan met pedalen. Wellicht dat dit ding dat wel kan? Geen idee. Maar mijn ervaring is dat een boost/overdrive pedaal op een transistor amp je meestal een klap in je bek geeft. Totaal niet dynamisch.

    Ik wil niemand dissen ofzo, of tegen de schenen schoppen en wellicht heb ik totaal ongelijk.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Ik heb niet op de amp gespeeld en ik ben zeker niet anti modeling, maar ik heb ( en ik heb deze nog niet zelf geprobeerd) toch wel een paar opmerkingen vooraf.

    - Waarom dat oranje licht? Net doen alsof het buizen zijn? Wie houdt je voor de gek?
    - Voor 650,- heb je 2e hands een prachtige koch, fender blues deluxe, of een twin die dit ding gewoon compleet laat vervagen. Das gewoon veel te duur.
    - Ik heb nog nooit op een transistor amp gespeeld die goed kan omgaan met pedalen. Wellicht dat dit ding dat wel kan? Geen idee. Maar mijn ervaring is dat een boost/overdrive pedaal op een transistor amp je meestal een klap in je bek geeft. Totaal niet dynamisch.

    Ik wil niemand dissen ofzo, of tegen de schenen schoppen en wellicht heb ik totaal ongelijk.
    - Oranje licht faket inderdaad lampen, da's gewoon cool! :-) Ook de kleine THRs hebben dit. Beetje onnozel misschien, maar zeker niet lelijk.
    - Dat van dat vervagen, dat weet ik nog zo niet. Een blues deluxe komt nog niet in de buurt van de opties die deze amp heeft. Daar gaat het wel een beetje om met deze versterker he? Het combineren van 2 verschillende versterkers dan, daar moet je dus al twee versterkers voor kopen en dat lukt dus niet met 650 euro.
    - Heb je al wel eens een op een THR gespeeld? Geen enkel pedaal dat daar niet op werkt! Respons en aanslaggevoeligheid is in mijn ogen een van de dingen waar de THR nu juist wel in uitblinkt!

    Eerlijk is eerlijk, moet er zelf eerst nog op spelen, dus het kan nog alle kanten op, wat mij betreft...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top